ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА, ЯК ЗАСІБ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ

Автор(и)

  • Олена Полетай Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2010.188168

Ключові слова:

Педагогічні умови, педагогічна практика, обдарованість, технічна творчість, технічна обдарованість, здібності, вчитель трудового навчання, pedagogical conditions, pedagogical practice, gifts, technical creativity, technical talent, ability, teacher labor training.

Анотація

В статті проведено аналіз психолого-педагогічної літератури щодо дослідження ролі педагогічної практики у формуванні майбутнього вчителя трудового навчання та впливу її на розвиток вмінь та навичок роботи з обдарованими дітьми.

В статье проведено анализ психолого-педагогической литературы относительно исследования роли педагогической практики в формировании будущего учителя трудового обучения и влияния ее на развитие умений и навычек работы с одаренными детьми.

The article analyzed the psychological-pedagogical literature on research on the role of pedagogical practices in shaping the future of labor education teachers to work with gifted children.

Біографія автора

Олена Полетай, Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка

Асистент кафедри педагогіки, психології і методики трудового та професійного навчання

Посилання

Біласевич І. Структурні компоненти технічних здібностей школярів / І. Біласевич // Трудова підготовка в закладах освіти.– 2005. – № 1. – С. 47–50.

Вікова та педагогічна психологія : Навч. посіб. / О.В. Скрипченко, Л.В. Долинська, З.В. Огороднійчук та ін. – К. : Просвіта, 2001. – 416 с.

Гончаренко С.У. Український педагогічний словник / С.У. Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – 376 с.

Максимюк С. П. Педагогіка : навчальний посібник / С.П. Максимюк – К. : Кондор, 2005. – 667 с.

Підготовка майбутнього вчителя до впровадження педагогічних технологій : Навч. посіб. / О.М. Пехота, В.Д. Будак, А.М. Старева та ін. ; за ред. І.А. Зязюна, О.М. Пехоти. – К. : Видавництво А.С.К., 2003. – 240 с.

Педагогічна практика : Методичний посібник для студентів ІV і V курсів спеціальностей 7.010103 «Трудове навчання», «Професійне навчання» / С.В. Завацький, В.М. Дрозденко, Л.В. Дрозденко, В.С. Люлька, Г.А. Хоменко / За ред. Завацького С.В. – Чернігів : Чернігівський державний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка. – 2001. – 60 с.

Сухомлинський В.О. Вибрані твори: У 5 т. – К. : Рад. школа. 1986. – Т. 1– 5.

Философский словарь / Под ред. М.М. Розенталя. – М. : Политиздат, 1980. – 359 с.

Фіцула М.М. Педагогіка : Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти / М.М. Фіцула. – К. : Видавничий центр «Академія», 2000. – 544 с.

Яковлева Н.М. Теория и практика педагогического творчества / Н.М. Яковлева. – Челябинск : ЧГПИ, 1987. – 68 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Полетай, О. (2019). ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА, ЯК ЗАСІБ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2010.188168

Номер

Розділ

Статті