ПІДГОТОВКА КВАЛІФІКОВАНИХ РОБІТНИКІВ НА ОСНОВІ ІНТЕГРАТИВНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2010.188182Ключові слова:
Кваліфікований робітник, інтеграція, модель, професійно-технічний навчальний заклад, навчальний матеріал, qualified worker, integration, model, vocational school, educational material, квалифицированный работник, интеграция, профессионально-техническое учебное заведение, учебный материал.Анотація
У статті розглянуто підготовку кваліфікованих робітників кулінарного профілю на основі організації навчального процесу з використанням інтегрованих методик та моделювання його окремих складових; наведено модель навчального процесу у професійно-технічних навчальних закладах та загальну модель інтеграції знань; виділено чинники моделювання інтеграції знань у змісті навчального матеріалу.
В статье рассмотрена подготовка квалифицированных рабочих кулинарного профиля на основе организации учебного процесса с использованием интегративных методик и моделирование его отдельных составных; приводиться пример учебного процесса в профессионально-технических учебных заведениях и общая модель интеграции знаний; выделено аспекты моделирования интеграции знаний в содержании учебного материала.
Training of culinary sphere qualified workers on the basis of educational process organization by means of interactive methods and modeling of its constituent parts have been considered in the article. Besides there are the examples of educational process in vocational schools, general model of knowledge integration and the aspects of modeling of knowledge integration into educational material contents.
Посилання
Барбина Е.С. Идеи интеграции, системности и целостности в теории и практике высшей школы : науч.-метод. пособие / Е.С. Барбина, В.А. Семиченко. – Киев, 1996. – 261 с.
Козловська І.М. Теоретичні та методичні аспекти інтеграції знань учнів професійно-технічної школи : дис. на здобуття наук. ступеня докт. пед. наук : спец. 13.00.04 / І.М. Козловська. – К. : 2001.
Ничкало Н.Г. Профтехосвіта на рубежі ХХІ століття : єдність науки і практики / Н.Г. Ничкало // Професійно-технічна освіта. – 2000. – № 1. – С. 3.
Маслов Н.А. Человек в индустриальной системе и общественная культура / Н.А. Маслов, С.С. Шевельова // Анализ систем на пороге ХХІ века : теория и практика : материалы междунар. науч.-практ. конф., Т. 1. – М., 1996. ‒ С. 13‒27.
Собко Р. Діалог «людина-компютер» у контексті інтегрованого підходу до навчання / Собко Р., Козловська І., Собко Я. // Філософські пошуки. – 1997. – [вип. 4]. – С. 227‒230.