ІННОВАЦІЙНІСТЬ ПРОФІЛЮ НАВЧАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ «ТЕХНІЧНЕ ПРОЕКТУВАННЯ»

Автор(и)

  • Анатолій Тарара Інститут педагогіки АПН України, Ukraine
  • Віктор Вдовченко Інститут педагогіки АПН України, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2010.188215

Ключові слова:

Профільне навчання, технічна творчість, проектування, конструювання, творчий проект, технічний проект, компетентність, profile studying, technical creation, designing (projection), construction (designing), creative project, competence, профильное обучение, техническое творчество, проектирование.

Анотація

Стаття присвячена проблемі упровадження в діяльність загальноосвітнього навчального закладу науково обґрунтованої, експериментально перевіреної системи з профільного навчання старшокласників, яка здатна забезпечити свідомий вибір ними майбутньої професії, оволодіння необхідними проектно-технологічними знаннями, уміннями, навичками, компетенціями. З метою виконання цих завдань у статті презентується профіль навчання технологічного спрямування «Технічне проектування».

Статья посвящена проблеме внедрения в деятельность общеобразовательного учебного заведения научно обоснованной, экспериментально проверенной систем с профильного обучения старшеклассников, которая способна обеспечить сознательный выбор ими будущей профессии, овладения необходимыми проектно-технологическими знаниями, умениями, навыками, компетенциями. С целью выполнения этих заданий в статье презентуется профиль обучения технологического направления «Техническое проектирование».

The article is devoted to the problem of introduction into the activity institution of general education, scientifically well-founded (grounded), experimentally checked system of profile technological education of senior pupils, which would be capable for providing with conscious choice of future profession by them, mastering by the, necessary projectly-technological professional knowledge, skills, habits, competentions. The educational profile of technological direction «Engineering projection» is presented with the purpose of fulfilment of all these tasks.

Біографії авторів

Анатолій Тарара, Інститут педагогіки АПН України

Кандидат фізико-математичних наук, завідувач лабораторії трудової підготовки і політехнічної творчості

Віктор Вдовченко, Інститут педагогіки АПН України

Науковий співробітник лабораторії трудової підготовки і політехнічної творчості

Посилання

Мадзигон В.Н. Продуктивная педагогика / В.Н. Мадзигон. – К. : «Педагогічна думка», 2007. – 358 с. (Монография).

Моляко В.А. Творческая конструктология / В.А. Моляко. – К. : «Освіта України», 2007. – 388 с.

Здібності, творчість, обдарованість : теорія, методика, результати досліджень. (За ред. В.О. Моляко, О.П. Музики). – Житомир : «Рута», 2006. – 320 с.

Столяров Ю.С. Техническое творчество учащихся : учебник [для студ. высш. уч. завед.] / Ю.С. Столяров. – М. : Просвещение, 1989. – 220 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Тарара, А., & Вдовченко, В. (2019). ІННОВАЦІЙНІСТЬ ПРОФІЛЮ НАВЧАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ «ТЕХНІЧНЕ ПРОЕКТУВАННЯ». Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2010.188215

Номер

Розділ

Статті