ФОРМУВАННЯ САМОРЕГУЛЯЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОЦЕСІ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • Андрій Цина Полтавський державний педагогічний університет імені В.Г. Короленка, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2010.188225

Ключові слова:

Зовнішня і внутрішня саморегуляція, її структура, навчальна діяльність, професійно-педагогічна діяльність, рівні сформованості саморегуляції, автономність саморегуляції, external and internal self-regulation, its structure, educational activity, professional pedagogical activity.

Анотація

Розглядається проблема саморегуляції діяльності майбутніх учителів технологій з ефективного прийняття рішень у різних професійно-педагогічних ситуаціях. Розкриваються теоретичні положення з обґрунтування напрямків змін зовнішніх регулятивних механізмів на внутрішні, які обумовлюють спрямованість особистості майбутнього вчителя на навчальну та професійно-педагогічну діяльність.

Рассматривается проблема саморегуляции деятельности будущих учителей технологий по эффективному принятию решений в различных профессионально-педагогических ситуациях. Раскрываются теоретические положения по обоснованию направлений изменения внешних регулятивных механизмов на внутренние, которые обуславливают направленность личности будущего учителя на учебную и профессионально-педагогическую деятельность.

The problem of self-regulation of activity of the future teachers of technologies in the sphere of effective decision making in the different professional pedagogical situations is examined. Theoretical positions of the grounding of the directions of changing the external regulative mechanisms on the internal, which specify the orientation of the future teacher personality on the educational and the professional pedagogical activity are considered.

Біографія автора

Андрій Цина, Полтавський державний педагогічний університет імені В.Г. Короленка

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії та методики технологічної освіти

Посилання

Беспалько В.П. Основы теории педагогических систем / В.П. Беспалько. – Воронеж : изд-во Воронеж. ун-та, 1977. – 204 с.

Гриньова М.В. Саморегуляція. Монографія / М.В. Гриньова. – Полтава : АСМІ. – 2006. – 264 с.

Зеер Э.Ф. Модернизация профессионального образования : компетентностный подход : учеб. пособие / Э.Ф. Зеер, А.М. Павлова, Э.Э. Сыманюк. – М. : Московский психолого-социальный институт, 2005. – 216 с.

Коберник О.М. Формування методичної компетентності майбутнього вчителя трудового навчання / О.М. Коберник // Трудова підготовка в закладах освіти. – 2009. – № 3. – С. 37‒40.

Менчинская Н.А. Проблемы учения и умственного развития школьника // Избранные психол. труды / Н.А. Менчинская. – М. : Педагогика, 1989. – 224 с.

Моросанова В.И. Стилевая саморегуляция поведения человека / В.И. Моросанова, Е.М. Коноз // Вопросы психологии. – 2000. – № 2. – С. 118‒127.

Самотаєва Е. Дослідження особливостей саморегуляції осіб з різним типом емоційності / Е. Самотаєва // Психологія і суспільство. – 2005. – № 4. – С. 127‒131.

Ушинский К.Д. Избранные педагогические сочинения. Вопросы обучения. Т. 2 / К.Д. Ушинский. – М. : Педагогика, 1974. – 734 с.

Чечель И.Д. Технология – модульный подход к построению программы трудовой подготовки школьников / И.Д. Чечель, В.Д. Горский // Новые исследования в педагогических науках. – 1989. – № 1. – С. 60‒65.

Шулікін Д. Іван Вакарчук: масова профільна школа стає реальністю /Дмитро Шулікін // Освіта України. – 28 серпня 2009. – № 63‒64. – С. 1‒3.

##submission.downloads##

Як цитувати

Цина, А. (2019). ФОРМУВАННЯ САМОРЕГУЛЯЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОЦЕСІ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2010.188225

Номер

Розділ

Статті