МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЗАУРОЧНЇ ХУДОЖНЬО-ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

Автор(и)

  • Людмила Чистякова Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2010.188226

Ключові слова:

Модель, готовність, позакласна художньо-трудова діяльність, models, willingness, the out-of-classes craft activity, модель, готовность, внеклассная художественно-трудовая деятельность.

Анотація

В статті розглянута структурна модель підготовки майбутніх вчителів трудового навчання до організації позакласної діяльності учнів загальноосвітніх шкіл. Проаналізовано різні підходи науковців до визначення готовності та її компонентів, сформульвано чотири компоненти готовності до організації художньо-трудової діяльності. Зроблено спробу побудувати педагогічну модель професійної готовності майбутніх вчителів трудового навчання та подано її структурно-логічну схему. Розглянуто завдання, принципи, компоненти, етапи, зміст, форми, умови реалізації розробленої моделі.

В статье рассмотрена структурная модель подготовки будущих учителей трудового обучения к организации внеклассной деятельности учеников общеобразовательных школ. Проанализированы разные подходы ученых к определению готовности и ее компонентов, сформулированы четыре компонента готовности к организации художественно-трудовой деятельности. Сделана попытка построения педагогической модели профессиональной готовности будущих учителей трудового обучения и представлена ее структурно-логическая схема.

Рассмотрены задания, принципы, компоненты, этапы, содержание, формы, условия реализации разработанной модели.

The article deals with the structural model of preparing future Labour Training teachers for extra curricula activites in secondary schools. Various scientist appoachers to the state of willingness and its components where anylised and four components of the state of willingness for the craft producing activity were worked out. An affort have been made to construct a teacher-training state of mind. The following information is to deal a proffessional willingness of the future teachers of craft and an attempt to foarm a logically connected scheme of motivation and control.

The author has examened the main principles, components, stages, forms, content and the factors trouh the following scheme can be brought into life. The outof-classes craft producing activity is also considered to be of great importance.

Біографія автора

Людмила Чистякова, Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

Аспірантка кафедри педагогіки

Посилання

Білоусова В.О. Теорія і методика гуманізації відносин старшокласників в позаурочній діяльності загальноосвітньої середньої школи : монографія. – К. : ІЗМН, 1997. – 192 с.

Дьяченко М.И., Кандыбович Л.А. Психологические проблемы готовности к деятельности. – Минск : Изд-во БГУ, 1976. – 132 с.

Левитов Н.Д. Психология труда. – М. : Учпедгиз, 1963. – 340 с.

Моляко В.О. Психологія готовності до творчої праці. – К. : Знання, Сер. «Педагогічна наука». – 1988. – № 9. – 43 с.

Педагогика : Уч. пособие для студентов пед. уч. завед / Под ред. В.А. Сластенина и др. ‒ М. : Школа-Пресс, 1997. ‒ 512 с.

Талызина Н.Ф и др. Пути разработки профиля специалиста. ‒ Саратов : Изд. саратовского ун., 1987. – 176 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Чистякова, Л. (2019). МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЗАУРОЧНЇ ХУДОЖНЬО-ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2010.188226

Номер

Розділ

Статті