ЗНАЧЕННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ У СТАНОВЛЕННІ НОВОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ

Автор(и)

  • В. Калюжна Луганський державний університет внутрішніх справ ім. Е.О. Дідоренка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2009.188268

Анотація

У статті розглядається питання самостійної роботи студентів як один з основних напрямів нової освітньої парадигми. Аналіз цього напряму проводиться на прикладі самостійної роботи студентів під час вивчення іноземної мови.


In the article it is considered the students’ independent work as one of the main trends of the new educational paradigm. The analysis of this trend is conducted on the example of the students’ independent work during study of foreign language.

Біографія автора

В. Калюжна, Луганський державний університет внутрішніх справ ім. Е.О. Дідоренка

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземних мов

Посилання

Джон Дьюи. Школа и общество / Джон Дьюи; [пер. с англ.]. – М: Прогресс, 1923. – 104 с.

Томас Кун. Структура научных революций / Томас Кун; [пер. с англ. И.З. Налетов]. – М.: ООО «Издательство АСТ», 2003. – С. 9–268.

Плавич В.П. Становлення ново освітньої парадигми ХХІ ст. / Плавич В.П. – Одеський ун-т ім. І.І. Мечникова. – О.: Астропринт, 2005. – 120 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Калюжна, В. (2019). ЗНАЧЕННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ У СТАНОВЛЕННІ НОВОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2009.188268

Номер

Розділ

Статті