ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ ЯК СПОСОБУ ПОСИЛЕННЯ ПРОФЕССІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНІЙ МОВІ

Автор(и)

  • С. Король Тернопільський національний університет ім. В. Гнатюка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2009.188269

Анотація

У статті розглядається використання методу проектів для посилення професійної спрямованості навчання іноземній мові у технічних університетах. Дана педагогічна технологія дозволяє здійснювати міжпредметні зв’язки, інтегрувати знання різних дисциплін, сприяє підвищенню мотивації навчання, самостійності та відповідальності студентів.

The article is shown the use of the Project Method for intensification professional direction of foreign languages education in the technical universities. This pedagogical technology allows to realize intersubject relations, to integrate knowledge of different subjects, promotes rise of educational motivation, students independence and responsibility.

Біографія автора

С. Король, Тернопільський національний університет ім. В. Гнатюка

Ааспірант

Посилання

Бэгьюли Ф. Управление проектом – М.: ФАИР-ПРЕСС, 2004. – 208 с.

Бритикова Г.В., Медведик К.К., Ярцева О.Б., Амєрова О.І. Метод проектів як сучасна педагогічна технологія [електронний ресурс] / Г.В. Бритикова, К.К. Медведик, О.Б. Ярцева, О.І. Амєрова. – Режим доступу: http://www.osnova.com.ua /article.php?artid=5687&magid=1&PHPSESSID=0776e683cd5da5ca030a0abb.

Бурцева Э.В. Учебный проект как средство мотивации изучения иностранного языка у студентов неязыковых вузов: (Англ. яз.): Автореф. дис. канд. пед. наук: (13.00.02) / Э.В. Бурцева; Бурят, гос. ун-т. – Улан-Удэ, 2002. – 25 с.

Голуб Г.Б., Чумакова О.В Метод проектов как технология формирования ключевых компетентностей учащихся [электронный ресурс] / Г.Б. Голуб, О.В. Чумакова. – Режим доступа: http://www.itn. ru/region.aspx?cat_no=12774&lib_no=13215&tmpl=lib.

Душеина Т.В. Проектная методика на уроках иностранного языка// Иностранные языки в школе. – 2003. – № 5. – С. 38–41.

Зимняя И.А., Сахарова Т.Е. Проектная методика обучения английскому языку // Иностранные языки в школе. – 1991. – № 3. – С. 9–15.

Кадемія М.Ю. Використання активних форм навчання у підготовці кваліфікованих робітників [електронний ресурс] / М.Ю. Кадемія. – Режим доступу: http://conf.vstu.edu.ua/humed/2008/txt/kademiya/.

Полат Е.С. Метод проектов на уроках иностранного языка // Иностранные языки в школе. – 2000. – № 2. – С. 4.

Саркисян М. Проектная технология – необходимость? [электронный ресурс] / М. Саркисян. – Режим доступа: http://www.rusedu.info/Article837.html.

Сисоєва С. Особистісно-зорієнтовані технології: метод проектів [електронний ресурс] / С. Сисоєва. – Режим доступу: http://www.pleyady.kiev.ua/index.php?go=Pages&in= view&id=1401.

Скворцова И.И. Проектная технология развития иноязычной монологической речи учащихся: (Общепедагогический аспект): Дис. канд. пед. наук: (13.00.01) / И.И. Скворцова; Сарат. гос. ун-т им. Н.Г. Чернышевского. – Саратов, 2000. – 176 с.

Чечель И. Метод проектов, или попытка избавить учителя от обязанностей всезнающего оракула // Директор школы. – 1998. – № 3. – С. 11–17.

Pestalozzi J.H. [електронний ресурс] / J.H. Pestalozzi. – Режим доступу: http://de.wikipedia.org/wiki/Johann_Heinrich_Pestalozzi.

Jung E. Projektunterricht – Projektstudium – Projektmanagement [електронний ресурс] / E. Jung. – Режим доступу: http://www.sowionline.de/methoden/lexikon/projekt-jung.htm.

##submission.downloads##

Як цитувати

Король, С. (2019). ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ ЯК СПОСОБУ ПОСИЛЕННЯ ПРОФЕССІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНІЙ МОВІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2009.188269

Номер

Розділ

Статті