СТАН СФОРМОВАНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕРЕКЛАДАЧІВ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • О. Мацюк Тернопільський національний педагогічний університет ім. Володимира Гнатюка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2009.188274

Анотація

Визначається роль та місце ІКТ у структурі професійної підготовки перекладачів, рівні сформованості умінь з використання інформаційних технологій. Досліджено, що їхнє використання забезпечує сприятливі умови для ефективного засвоєння студентами навчальної інформації, оптимізації та інтенсифікації навчального процесу.

The paper defines the role and place of information communicative technologies in the structure of translators’ professional training, the levels of formed skills in using information technologies. It shows the advantages of their employment for effective students’ learning, improving and intensifying the instruction process.

Біографія автора

О. Мацюк, Тернопільський національний педагогічний університет ім. Володимира Гнатюка

Аспірант

Посилання

Гуревич Р.С., Кадемія М.Ю. Інформаційно-комунікаційні технології в навчальному процесі та наукових дослідженнях – Вінниця: ДОВ «Вінниця», 2004. – 365 с.

Кареліна О.В. Формування умінь з інформаційних технологій у процесі дистанційного навчання студентів вищих економічних навчальних закладів: Дис. … канд. пед. наук: 13.00.04 / Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка. – Тернопіль, 2005. – 236 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Мацюк, О. (2019). СТАН СФОРМОВАНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕРЕКЛАДАЧІВ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2009.188274

Номер

Розділ

Статті