ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ ЗАСОБАМИ ВИКОРИСТАННЯ МАТЕРІАЛІВ ЗМІ НА ЗАНЯТТЯХ З ФРАНЦУЗЬКОЇ ЯК ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • О. Романенко Криворізький економічний інститут ДВНЗ «Київський Національний економічний університет ім. В. Гетьмана», Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2009.188279

Анотація

У статті розглянуто проблему формування соціокультурної компетенції студентів економічних спеціальностей на заняттях з французької мови. Відзначено, що використання продукції сучасної французької преси значно інтенсифікує навчальний процес. Наведено переваги застосування автентичних джерел, визначено особливості використання текстів статей, рекламних слоганів та фотографій з матеріалів сучасної французької періодичної преси при вивченні французької як другої іноземної мови, надано рекомендації до їхнього застосування.

In the article the problem of socio-cultural competence formation of future economists at French lessons is covered. It is underlined that the use of modern French press materials intensifies greatly the process of learning. The advantages of the use of French mass media are defined, the peculiarities of use of articles, advertising slogans and photos from press sources in learning of French as the second foreign language are highlighted, the recommendations of their use are given.

Біографія автора

О. Романенко, Криворізький економічний інститут ДВНЗ «Київський Національний економічний університет ім. В. Гетьмана»

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри української та іноземних мов факультету міжнародної економіки і права

Посилання

Дроздова О.В. Формирование профессионально-направленной социокультурной компетенции в процессе обучения французскому языку // Иностранные языки в школе. – 2006. – № 8. – С. 76–81.

Дульянинов А.Г., Игумнова Ж.И. Рекламные тексты как средство познания культуры в процессе изучения французского языка // Иностранные языки в школе. – № 4. – 2005. – С. 13–19.

Карловас О.А. ЗМІ як резерв оптимізації навчального процесу // Мова і культура: Науковий щорічний журнал. – 2002. – Випуск 5. – Том V. – 337 с. – С. 304–307.

Кремень В.Г. Національна освіта як соціокультурне явище // Учитель. – 1999. – № 11–12. – С. 10–17. – С. 10.

Онкович Г.В. Теоретичні основи використання засобів масової інформації у навчанні української мови студентів-нефілологів. Автореф. дис. – К., 1995. – С. 7.

Calvet L-J. Ce meç, c’est un vrai goyot// Le français dans le monde. – 1986. – 204. – P. 42-44.

Dictionnaire de l’argot / J.-P. Colin, J.P. Mevel, Ch. Leclère. – Paris: Larousse, 1994. – 763 p.

Kaweski R. De l’utilité des documents autentiques // Le français dans le monde. – № 331. – P. 31–32.

Yaiche F. La photo dans la classe // Le français dans le monde. – № 329. – C. 51–52.

##submission.downloads##

Як цитувати

Романенко, О. (2019). ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ ЗАСОБАМИ ВИКОРИСТАННЯ МАТЕРІАЛІВ ЗМІ НА ЗАНЯТТЯХ З ФРАНЦУЗЬКОЇ ЯК ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2009.188279

Номер

Розділ

Статті