ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ ДО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЯК ПРЕДМЕТ ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

Автор(и)

  • Т. Шкваріна Уманський державний педагоігчний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2009.188284

Анотація

У статті досліджуються наукові засади системи підготовки майбутніх учителів іноземної мови дошкільної ланки освіти шляхом спеціалізації. Зокрема вивчається взаємодія концептів підготовки: цілепокладального, змістово-процесуального, методично-організаційного, контрольно-оцінювального.

In the article the scientific basis of the future foreign language teachers training system for preschool education is grounded. In particular the interaction of aim, contents and means, methods and organization, control and evaluation of the training system are studied.

Біографія автора

Т. Шкваріна, Уманський державний педагоігчний університет імені Павла Тичини

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри англійської мови

Посилання

Азимов Э.Г., Щукин А.Н. Словарь методических терминов. – СПб: Златоуст, 1999. – 472 с.

Пассов Е.И. Концепция высшего профессионального педагогического образования (на примере иноязычного образования). – Липецк: Липецкий гос. пед. ин-т, 1998. – 68 с.

Практическая психология для преподавателей. – М.: Информационно-издательский дом «Филинь», 1997. – 328 с.

Філософський словник. – Київ, 1973. – С. 476.

Шкваріна Т.М. Англійська мова для дітей дошкільного віку (програма, методичні рекомендації): Навч. посіб. для вчителів раннього навчання англ. мови, студентів вищ.навч.закладів. – Умань: ВПП, 2003. – 119 с. (Рекомендовано МОН України, лист від 04.12.2002 № 1/11 – 3991 // «Освіта України» – 17 жовтня 2003 р. – № 78).

Шкваріна Т.М. Заняття з англійської мови у дошкільному навчальному закладі (теорія і практика): Навч.посіб для вчителів раннього навч. іноз.мови, студентів вищих педагог.навч.закладів. – Умань: ВПП, 2003. – 250 с. – Рекомендовано МОН України (Рекомендовано МОН України, лист 1/11–2248 від 5.05.2001 р.).

Шкваріна.Т.М. Англійська мова для наймолодших (програма, методичні рекомендації, розробки занять). – Харків: ВГ «Основа», 2004. – 167 с. (Серія «Бібліотека журналу «Англійська мова та література», Вип. 12(24)).

Шкваріна Т.М. Навчання ІМ // Експериментальна базова програма розвитку дитини дошкільного віку. – К.: Світич. – 2004. – С. 142‒145.

Шкваріна Т.М. Англійська для дошкільнят. Пригоди королеви Казки та її маленьких друзів. – К.: Шкільний світ, 2007. – 128 с.

Шкваріна Т.М. Англійська мова: Підручник для студентів вищих навчальних закладів. – К.: «Освіта України», 2007. – 688 с. (Рекомендовано Міністерством освіти і науки України. Лист № 14/18.2– 1913 від 12 серпня 2005 року).

Шкваріна Т.М. Методика навчання ІМ дошкільників: Навчальний посібник. – Київ: «Освіта України», 2007 – 300 с. (Рекомендовано МОН України, лист № 14/18-Г–1256 від 1 грудня 2006 року).

Языкова Н.А. Цели и содержания методической подготовки студентов педагогических факультетов иностранных языков // Иностр. яз. в школе. – 1995. – № 1. – С. 57.

##submission.downloads##

Як цитувати

Шкваріна, Т. (2019). ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ ДО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЯК ПРЕДМЕТ ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2009.188284

Номер

Розділ

Статті