ХАРАКТЕРИСТИКА РОЗВИВАЛЬНОЇ МОДЕЛІ СИСТЕМИ ПЕРЕПІДГОТОВКИ ТА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ОСОБОВОГО СКЛАДУ ПРАВООХОРОННИХ ОРГАНІВ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • Георгій Артюшин Національна академія Служби безпеки України, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2009.188496

Ключові слова:

Розвивальна модель, перепідготовка, правоохоронна освіта, developing model, retraining, law-enforcement education, развивающая модель, переподготовка, правоохранительное образование.

Анотація

У статті розглядається проблема розробки ефективних підходів до професійної перепідготовки та підвищення кваліфікації у правоохоронній освіті. Надається характеристика розвивальної моделі навчання.

В статье рассматривается проблема разработки эффективных подходов к профессиональной переподготовке и повышения квалификации в правоохранительном образовании. Дается характеристика развивающей модели обучения.

The article deals with the problem of development of the effective going is examined near the professional retraining and in-plant training in lawenforcement education. The author is given the description of developing model of studies.

Біографія автора

Георгій Артюшин, Національна академія Служби безпеки України

Кандидат педагогічних наук, доцент, старший науковий співробітник, докторант

Посилання

Вербицкий А.А. Компетентностный подход и теория контекстного обучения // А.А. Вербицький // Материалы к четвертому заседанию методологического семинара 16 ноября 2004 г. – М.: Исследовательский центр проблем качества подготовки специалистов, 2004. – С. 21.

Десятов Т.М. Тенденції розвитку неперервної освіти в країнах Східної Європи (друга половина ХХ століття): Дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки / Десятов Тимофій Михайлович. – К., 2006. – 505 с.

Нещадим М.І. Військова освіта України: Історія, теорія, методологія, практика: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук: спец. 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти / М.І. Нещадим. – К., 2004. – 56 с.

Сідак В.С. Психолого-акмеологічні основи професійного та особистісного самовдосконалення співробітників правоохоронних органів України: Монографія / В.С. Сідак, О.Д. Сафін. – К.: Вид-во НА СБ України, 2004. – 178 с.

Тарусова Л.І. Правові основи управління післядипломною освітою в Україні: Дис. ... канд. юрид. наук: 12.00.07 – теорія управління; адміністративне право і процес; фінансове право / Тарусова Людмила Іванівна. – Х., 2003. – 223 с.

Щенников С.А. Открытое образование. – М.: Наука, 2002. – С. 309–314.

Ягупов В.В. Загальнодидактичні основи навчання військовослужбовців строкової служби Збройних Сил України: Дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти / Ягупов Василь Васильович. – К., 2002. – 432 с.+ 197 с. дод.

##submission.downloads##

Як цитувати

Артюшин, Г. (2019). ХАРАКТЕРИСТИКА РОЗВИВАЛЬНОЇ МОДЕЛІ СИСТЕМИ ПЕРЕПІДГОТОВКИ ТА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ОСОБОВОГО СКЛАДУ ПРАВООХОРОННИХ ОРГАНІВ УКРАЇНИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 7–14. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2009.188496

Номер

Розділ

Статті