ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ (НА МАТЕРІАЛІ КУРСУ «ЛЮДИНА І СВІТ» З МЕТОДИКОЮ ВИКЛАДАННЯ)

Автор(и)

  • Ольга Грошовенко Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2009.188501

Ключові слова:

Інтерактивні технології, початкова школа, громадянська освіта, interactive technologies, primary school, civil education, интерактивные технологии, начальная школа, гражданское образование.

Анотація

Стаття присвячена проблемі використання інтерактивних технологій в процесі підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації завдань громадянської освіти та виховання молодших школярів.

Статья посвящена проблеме использования интерактивных технологий в процессе подготовки будущих учителей начальных классов к реализации заданий гражданского образования и воспитания младших школьников.

In article was investigated problems – to use interactive technologies in processing of speciality training future teachers of first – classes (on the material of course of study «Human and world» for methods explicate).

Біографія автора

Ольга Грошовенко, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

Кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри педагогіки та методики початкового навчання

Посилання

Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології: Навчальний посібник. – К.: Академвидав, 2004. – 352 с.

Нісімчук А.С., Падалка О.С., Шпак О.Т. Сучасні педагогічні технології. – К.: А.С.К., 2000. – 368 с.

Освітні технології: Навч.-метод. посібник / О.М. Пєхота, А.З. Кіктенко, О.М. Любарська та ін.; За ред. О.М. Пєхоти. – К.: А.С.К., 2002. – 256 с.

Пометун О., Пироженко Л. Інтерактивні технології навчання: теорія і практика. – К., 2002. – 136 с.

Саган О. Інтерактивні методи навчання як засіб формування навчальних умінь молодших школярів // Початкова школа. – 2002. – № 3.

Селевко Г.К. Современные образовательные технологии. – М., 1998.

Фасоля А.М. Особистісно-зорієнтоване навчання: дидактичний аспект // Українська мова і література. – 2003. – № 48.

##submission.downloads##

Як цитувати

Грошовенко, О. (2019). ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ (НА МАТЕРІАЛІ КУРСУ «ЛЮДИНА І СВІТ» З МЕТОДИКОЮ ВИКЛАДАННЯ). Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 39–44. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2009.188501

Номер

Розділ

Статті