ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ (НА МАТЕРІАЛІ КУРСУ «ЛЮДИНА І СВІТ» З МЕТОДИКОЮ ВИКЛАДАННЯ)
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2009.188501Ключові слова:
Інтерактивні технології, початкова школа, громадянська освіта, interactive technologies, primary school, civil education, интерактивные технологии, начальная школа, гражданское образование.Анотація
Стаття присвячена проблемі використання інтерактивних технологій в процесі підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації завдань громадянської освіти та виховання молодших школярів.
Статья посвящена проблеме использования интерактивных технологий в процессе подготовки будущих учителей начальных классов к реализации заданий гражданского образования и воспитания младших школьников.
In article was investigated problems – to use interactive technologies in processing of speciality training future teachers of first – classes (on the material of course of study «Human and world» for methods explicate).
Посилання
Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології: Навчальний посібник. – К.: Академвидав, 2004. – 352 с.
Нісімчук А.С., Падалка О.С., Шпак О.Т. Сучасні педагогічні технології. – К.: А.С.К., 2000. – 368 с.
Освітні технології: Навч.-метод. посібник / О.М. Пєхота, А.З. Кіктенко, О.М. Любарська та ін.; За ред. О.М. Пєхоти. – К.: А.С.К., 2002. – 256 с.
Пометун О., Пироженко Л. Інтерактивні технології навчання: теорія і практика. – К., 2002. – 136 с.
Саган О. Інтерактивні методи навчання як засіб формування навчальних умінь молодших школярів // Початкова школа. – 2002. – № 3.
Селевко Г.К. Современные образовательные технологии. – М., 1998.
Фасоля А.М. Особистісно-зорієнтоване навчання: дидактичний аспект // Українська мова і література. – 2003. – № 48.