СТАН СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ Й ІНФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ

Автор(и)

  • Олена Жукова Донецький державний університет управління, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2009.188509

Ключові слова:

Професійна підготовка, інформаційний процес, освітній процес, professional training, informational process, educational process, профессиональная подготовка, информационный процес, образовательный процесс.

Анотація

У статті надається аналіз стану сучасних освітніх та інформаційних процесів в Україні, також висвітлені загальнометодологічні основи вирішення освітніх і педагогічних питань професійної підготовці фахівців у ВНЗ.

В статье дается анализ состояния современных образовательных и информационных процессов в Украине, также освящены общеметодологические основы решения образовательных и педагогических вопросов профессиональной подготовки специалистов в ВУЗе.

The article provides the analysis of modern educational and informational processes in Ukraine, it also states methodological basis of pedagogical solution of the questions, which are applied to the future specialists training at Higher Educational Establishment.

Біографія автора

Олена Жукова, Донецький державний університет управління

Викладач кафедри іноземних мов, кандидат педагогічних наук

Посилання

Белл Д. Грядущее постиндустриальное общество. Опыт социального прогнозирования. – М.: Academia, 1999. – 956 с.

Концепция использования новых информационных технологий в организационно-методическом обеспечении учебного заведения / Рос. Центр информатизации образования; [Науч. руководитель: Я.А. Ваграменко, отв.исполн.: И.В. Роберт]. – М., 1992.

Лем С. Сумма технологии. – М.: ООО «Изд. АСТ»; СПб.: Terra incognita, 2002. – 688 с.

Тоффлер О. Третья волна. – М.: ООО Корпорация АСТ, 1999. – 784 с.

Фреге Г. Избранные работы. – М.: Дом интеллектуальной книги; Русское феноменологическое общество, 1997. – 160 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Жукова, О. (2019). СТАН СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ Й ІНФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 69–76. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2009.188509

Номер

Розділ

Статті