ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОЦЕСІ ЕТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2009.188510Ключові слова:
Підготовка, соціальний працівник, інтерактивні технології, training, social worker, interactive technologies, подготовка, социальный работник, интерактивные технологии.Анотація
Вирішення завдань етичної підготовки майбутніх соціальних працівників можливе за допомогою організації навчального процесу на основі створення людських взаємодій і взаємовідносин за принципами співробітництва. Це зумовлює застосування інтерактивних методів навчання, що мають широкі можливості для розвитку творчого потенціалу фахівця.
Реализация задач этической подготовки будущих социальных работников возможна при помощи организаций учебного процесса на основе создания человеческих взаимодействий и взаимоотношений по принципу сотрудничества. Это обусловливает использование интерактивных методов обучения, имеющих широкие возможности для развития творческого потенциала специалиста.
The decision of tasks of ethics preparation of future social workers is possible by organization of educational process on the basis of creation of human co-operations and mutual relations after principles of collaboration. It predetermines application of interactive methods studies which have wide possibilities for development of creative potential of specialist.
Посилання
Етика соціальної роботи: принципи і стандарти // Соціальна політика і соціальна робота. – 1998. – № 4. – С. 67–75.
Зязюн І.А. Концептуальні засади теорії освіти в Україні / І.А. Зязюн // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2000. – № 1. – С. 11–24.