СОЦІАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГОШКОЛЯРА В УМОВАХ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2009.188514Ключові слова:
Соціалізація, молодший школяр, інтерактивні технології, socialization, primary school children, interactive technologies, социализация, младший школьник, интерактивные технологии.Анотація
В статті раскриті суть, структура, ефективніні умови і эфективні шляхи соціалізації учнів початкових класів загальноосвітньої школи.
В статье разкрыты суть, структура, эффективные условия и эффективные пути социализации учеников начальных классов общеобразовательной школы.
Essence, structure, pedagogical conditions and efficacious ways of socialization of rural primary school children are considered in the article.
Посилання
Абрамова Г.С. Введение в практическую психологию. – Екатеринбург: Деловая книга, 1995. – 220 с.
Десев Л. Психология малых групп. – М.: Прогресс, 1979. – 208 с.
Дьяченко В.К. Сотрудничество в обучении: О коллективном способе учебн. работы: Книга для учителя. – М.: Просвещение, 1991. – 192 с.
Коберник О.М. Соціальна активність учнів сільської школи // Рідна школа. – 2000. – № 4. – С. 39–43.
Пометун О.І., Пироженко Л.В. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: Наук. метод. посібн. / За заг. ред. Пометун О.І. – К.: А.С.К., 2003. – 192 с.
Ярошенко О.Г. Групова навчальна діяльність школярів: теорія і методика (на матеріалі уроків хімії). – К.: Партнер, 1997. – 208 с.