ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК СКЛАДОВОЇ У СИСТЕМІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНОГО ПРОФІЛЮ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2009.188516Ключові слова:
Інтерактивні технології, цінність, компетентність, интерактивные технологии, ценность, компетентность, interactive technologies, value, competence.Анотація
У статті досліджується проблема використання інтерактивних технологій як дієвого чинника у формуванні ціннісних професійних компетенцій майбутніх вчителів природничо-математичних дисциплін.
В статье исследуется проблема использования интерактивных технологий как действенного фактора в формировании ценностных профессиональных компетенций будущих учителей естественно-математических дисциплин.
In the article the problem of the use of interactive technologies as an effective factor in forming of the valued professional jurisdictions of future teachers of naturally mathematical disciplines is explored.
Посилання
Краснобокий Ю.М. Комплексний підхід до підготовки учителів фізико-математичних дисциплін з використанням ІКТ. – К.:Міністерство регіонального розвитку та будівництва України, 2009. – С. 99.
Мартинюк М.Т., Дудик М.В., Краснобокий Ю.М. Особливості підготовки майбутніх вчителів фізики до використання інформаційно-комунікаційних технологій. // Зб. наукових праць. – К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2007. – С. 293.
Педагогічні технології у неперервній професійній освіті: Монографія / CO. Сисоєва, A.M. Алексюк, П.М. Воловик, О.І. Кульчицька, Л.Є. Сігаєва, Я.В. Цехмістер та ін.; За ред. СО. Сисоєвої. – К.: Наук. світ, 2001. – 319 с.
Пометун О.І., Пироженко Л.В. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: Наук.-метод. пос. – К.: Вид-во А.С.К., 2003. – 192 с.
Ткаченко І.А. Вивчення сферичної астрономії в умовах функціонування навчально-виховного центру «Планетарій». – Наукові записки. – Серія: педагогічні науки. – Випуск 66. «Кіровоград», 2006. – С. 171–176.