ІНТЕРАКТИВНЕ МОДУЛЬНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА ЕКОНОМІКИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2009.188520Ключові слова:
Модуль, компетентність, магістр, module, competence, Master, модуль, компетентность, магистр.Анотація
У статті висвітлений зміст інваріантної і варіативної структури модулів навчальної дисципліни «Вища освіта України і Болонський процес», що забезпечують формування педагогічної компетентності магістра економіки як майбутнього викладача.
В статье освящено содержание инвариантной и вариативной структуры модулей учебной дисциплины «Высшее образование Украины и Болонский процесс», которые обеспечивают формирование педагогической компетентности магистра экономики как будущего преподавателя.
The content of invariant and variant module structures of subject «Higher Education in Ukraine and Bologna Process» is considered in the article. This subject provides the forming of pedagogical competence of Master of Economics and future teacher.
Посилання
Бутенко Н.Ю. Педагогічна практика: підготовка та реалізація: [Навч. посіб.] / Н.Ю. Бутенко, Л.М. Грущенко. – К.: КНЕУ, 2005. – 183, [1] с.
Козаков В. А. Психолого-педагогічна підготовка фахівців у непедагогічних університетах: Методологія та практика / В.А. Козаков, Д.І. Дзвінчук. – К.: ЗАТ «Нічлава», 2003. – 137, [1] с.
Поясок Т.Б. Психолого-педагогічна підготовка майбутніх фахівців фінансово-економічного профілю у вищих навчальних закладах: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Т.Б. Поясок. – К., 2004. – 22, [1] с.
Стрельніков В.Ю. Проектування професійно-орієнтованої дидактичної системи підготовки бакалаврів економіки: [Монографія] / В.Ю. Стрельніков. – Полтава: РВЦ ПУСКУ, 2006. – 375, [1] с.