ВПЛИВ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ НА МІЦНІСТЬ ЗНАНЬШКОЛЯРІВ

Автор(и)

  • Марина Пелих СІТ № 3 Харківської міської ради, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2009.188526

Ключові слова:

Інтерактивні технології, міцність знань, навчально-виховний процес, interactive technologies, strong knowledge, educational process, интерактивные технологии, сила знаний, учебно-воспитательный процесс.

Анотація

У статті розглядаються інтерактивні технології навчання та їх вплив на міцність знань школярів. Висвітлено основні ідеї цих технологій та зазначається доцільність їх використання у навчально-виховному процесі учнів.

В статье рассматриваются интерактивные технологии обучения и их влияние на силу знаний школьников. Освещены основные идеи этих технологий и указывается целесообразность их использования в учебно-воспитательном процессе учеников.

The ideas of interactive technologies of studying and its influence on durability of pupils’ knowledge are examined in the article. The main ideas of interactive technologies of studying are shown and its expediency of use in the process of pupils’ studying is considered.

Біографія автора

Марина Пелих, СІТ № 3 Харківської міської ради

Викладач

Посилання

Пометун О.І. Сучасний урок: Інтерактивні технології навчання. – К.: А.С.К., 2004. – 192 с.

Коротаєва Е.В. Директор – учитель – ученик: пути взаимодействия. – М.: Сентябрь, 2000. – 120 с.

Палійчук Н.Й., Коміссарова С.М. Основи сучасних технологій навчання (інтерактивне навчання). – Режим доступу: http://cvoippo.edu.ua/

##submission.downloads##

Як цитувати

Пелих, М. (2019). ВПЛИВ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ НА МІЦНІСТЬ ЗНАНЬШКОЛЯРІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 136–141. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2009.188526

Номер

Розділ

Статті