ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ТЕХНОЛОГІЙ ЗВОРОТНЬОГО ЗВ’ЯЗКУ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2009.188527Ключові слова:
Інтерактивні технології, підготовка, соціальний педагог, интерактивные технологии, подготовка, социальный педагог, interactive technologies, training, social pedagogue.Анотація
В статті представлений досвід використання інтерактивних технологій та технологій зворотнього зв’язку у професійній підготовці соціальних педагогів у Ніжинській вищій школі в контексті процесів інноватизації та інформатизації, як базових в реалізації завдань реформування вітчизняної вищої педагогічної освіти.
В статье представлен опыт использования интерактивных
технологий и технологий обратной связи в профессиональной подготовке социальных педагогов в Неженской высшей школе в контексте процессов инноватизации и информатизации, как базовых в реализации задач реформирования отечественного высшего педагогического образования.
The author of the article introduces the experience of using interactive and feedback technologies in social pedagogues’ professional training at Nizhyn University in the context of innovation and informatization processes as fundamental tasks of reforming teacher training in the Ukrainian system of higher education.
Посилання
Богданова І.М. Професійна підготовка майбутніх вчителів на основі застосування інноваційних технологій. Автореферат дисертації на здобуття наук. Ступеня доктора пед. Наук. – К., 1998. – 22 с.
Воронцов В.В. Технология обучения // Педагогика / Под ред. И.П. Пидкасистого. – М., 1996. – 168 с.
Пометун О., Пироженко Л. Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід. – К., 2002. – 135 с.
Пометун О., Пироженко Л. Сучасний урок: інтерактивні технології навчання. Науково-методичний посібник. – К., 2004. – 192 с.
Решетников П.Е. Нетрадиционная технологическая система подготовки учителей. Рождение мастера. – М., 2000. – 301 с.