ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ РІДНОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ

Автор(и)

  • Людмила Роєнко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2009.188533

Ключові слова:

Інтерактивне навчання, інтерактивні вправи, інтерактивний урок, interactive training, interactive exercises, interactive lesson, интерактивное обучение, интерактивные упражнения, интерактивный урок.

Анотація

У статті розглядаються проблеми впровадження інтерактивних технологій навчання у початковій школі на уроках рідної мови.

В статье рассматриваются проблемы внедрения интерактивных технологий обучения в начальной школе на уроках родного языка.

The article considers the problems of the application of interactive training technologies at the mother tongue lessons of the primary school.

Біографія автора

Людмила Роєнко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри методики початкового навчання

Посилання

Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід: Методичний посібник / За ред. О. Пометун, Л. Пироженко. – К.: АПН, 2002.

Пометун О., Пироженко Л. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: Науково-методичний посібник. – К.: А.С.К., 2003.

Ярошенко О.Г. Групова навчальна діяльність школярів: теорія і методика. – К.: Партнер, 1997.

##submission.downloads##

Як цитувати

Роєнко, Л. (2019). ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ РІДНОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 159–165. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2009.188533

Номер

Розділ

Статті