ПРОФЕСІОНАЛІЗМ ВЧИТЕЛЯ-ГЕОГРАФА В КОНТЕКСТІ ЙОГО ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2009.188536Ключові слова:
Підготовка, професіоналізм, вчитель, подготовка, профессионализм, учитель, training, professionalism, teacher.Анотація
У статті висвітлені питання розвитку професіоналізму вчителя географії в контексті його фахової підготовки.
В статье раскрыты вопросы развития профессионализма учителя географии в контексте его профессиональной подготовки.
The questions of developing the professionalism of the teacher of geography in the context of his professional training is demonstrating in the article.
Посилання
Гершунский Б.С. Философия образования для ХХІ века (в поисках практико-ориентированных образовательных концепций). – М.: Совершенство, 1998. – 608 с.
Гузій Н.В. Становления професіоналізму майбутнього фахівця-освітянина як проблема вищої педагогічної школи: термінологічні аспекти. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Формування професіоналізму майбутнього фахівця в контексті вимог Болонського процесу», 22–23 травня 2008 р. – Одеса: ОНУ імені І.І. Мечникова, 2008. – С. 17.
Концепція педагогічної освіти. Схвалено колегією Міністерства освіти України 1998 року протокол № 17/1–5. – К., 1998. – 20 с.