ПРОФЕСІОНАЛІЗМ ВЧИТЕЛЯ-ГЕОГРАФА В КОНТЕКСТІ ЙОГО ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • Оксана Тімець Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2009.188536

Ключові слова:

Підготовка, професіоналізм, вчитель, подготовка, профессионализм, учитель, training, professionalism, teacher.

Анотація

У статті висвітлені питання розвитку професіоналізму вчителя географії в контексті його фахової підготовки.

В статье раскрыты вопросы развития профессионализма учителя географии в контексте его профессиональной подготовки.

The questions of developing the professionalism of the teacher of geography in the context of his professional training is demonstrating in the article.

Біографія автора

Оксана Тімець, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Докторант

Посилання

Гершунский Б.С. Философия образования для ХХІ века (в поисках практико-ориентированных образовательных концепций). – М.: Совершенство, 1998. – 608 с.

Гузій Н.В. Становления професіоналізму майбутнього фахівця-освітянина як проблема вищої педагогічної школи: термінологічні аспекти. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Формування професіоналізму майбутнього фахівця в контексті вимог Болонського процесу», 22–23 травня 2008 р. – Одеса: ОНУ імені І.І. Мечникова, 2008. – С. 17.

Концепція педагогічної освіти. Схвалено колегією Міністерства освіти України 1998 року протокол № 17/1–5. – К., 1998. – 20 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Тімець, О. (2019). ПРОФЕСІОНАЛІЗМ ВЧИТЕЛЯ-ГЕОГРАФА В КОНТЕКСТІ ЙОГО ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 166–172. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2009.188536

Номер

Розділ

Статті