ПОЗИТИВНІ Й НЕГАТИВНІ СТОРОНИ ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ

Автор(и)

  • Наталія Фоміних Школа I-III ступенів № 61, м. Севастополь, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2009.188542

Ключові слова:

Інформаційно-комунікаційні технології, навчально-виховний процес, середня загальноосвітня школа, information and communication technologies, educational process, comprehensive school, информационно-коммуникативные технологии, учебно-воспитательный процесс, средняя общеобразовательная школа.

Анотація

У статті розглядаються позитивні й негативні сторони використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі середньої загальноосвітньої школи.

В статье рассматриваются позитивные и негативные стороны использования информационно-коммуникативных технологий в учебно-воспитательном процессе средней общеобразовательной школы.

Positive and negative aspects of using information and communication technologies at school have been analyzed in the article.

Біографія автора

Наталія Фоміних, Школа I-III ступенів № 61, м. Севастополь

Учитель інформатики та англійської мови загальноосвітньої

Посилання

Балыкина Е.Н. Классификация компьютерных учебных программ / Е.Н. Балыкина // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://aik.barnaul.ru/aik/krug/7/23.html. (04.06.07)

Бужиков Р.П. Педагогічні умови застосування інноваційно-комунікаційних технологій у процесі навчання іноземних мов студентів вищих економічних навчальних закладів: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти» / Р.П. Бужиков. – Київ, 2006. – 20, [1] с.

Гокунь О.О. Психологічні особливості навчання школярів писемного мовлення із застосуванням комп`ютера: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. псих. наук : спец. 19.00.07 «Педагогічна і вікова психологія» / О.О. Гокунь. – К., 2001. – 20 с.

Григорьев С.Г. Использование информационных и коммуникационных технологий в общем среднем образовании / С.Г. Григорьев, В.В. Гриншкун // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ido.rudn.ru/nfpk/ikt/vved.html. (21.07.09)

Малишевська І. Виявлення змін процесу розвитку особистості учня під впливом інформатизації освіти / І. Малишевська, О. Малишевський // Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах. – 2009. – № 1. – С. 85–92.

Александрова Н.В. Применение педагогических программных средств для организации учебного процесса / Н.В. Александрова // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.naukapro.ru/konf2006/2_008.htm. (16.07.09)

##submission.downloads##

Як цитувати

Фоміних, Н. (2019). ПОЗИТИВНІ Й НЕГАТИВНІ СТОРОНИ ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 186–190. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2009.188542

Номер

Розділ

Статті