ТЕХНОЛОГІЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ВИКЛАДАННЯ АВТОСПРАВИ В СЕРЕДНІЙШКОЛІ

Автор(и)

  • Олександр Царенко Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, Україна
  • Юрій Колтко Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2009.188545

Ключові слова:

Технологія, підготовка, студент, автосправа, середня школа, technology, training, student, automobile engineering, secondary school, технология, подготовка, автодело, средняя школа.

Анотація

У статті запропоновано технологічний підхід до вивчення студентами курсу «Практикум з технічного обслуговування автомобілів»; зроблено спробу визначити структуру технології підготовки майбутніх учителів до викладання автосправи у середній школі та її основні етапи, деталізувати технологічну модель практичного заняття із використанням сучасних засобів навчання.

В статье предложен технологический подход к изучению студентами курса «Практикум с технологического обслуживания автомобилей»; сделана попытка выяснить структуру технологии подготовки будущих учителей к преподаванию автодела в средней школе и ее основные этапы, детализировать технологическую модель практического занятия с использованием современных способов обучения.

The article offers a technological approach to the study of course «Hands-on Training in Vehicle Maintenance» it is an attempt to define the structure of the technology of future teachers’ training for teaching automobile engineering at secondary school and its main phases, to detail the technological model of the workshop with the use of modern teaching aids.

Біографії авторів

Олександр Царенко, Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри загальнотехнічних дисциплін та методики трудового навчання

Юрій Колтко, Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

Начальник відділу технічних засобів навчання

Посилання

Пузеев В.В. Образовательная технология: от приема до технологии / В.В. Пузеев // Директор школы. – К., 1996. – № 4. – С. 8–41.

Верцинская Н.Н. Индивидуальная работа с учащимися / Верцинская Н.Н. – Минск: Нар. освіта, 1983. – 143 с.

Освітні технології: навч.-метод. посіб. / [О.М. Пєхота, А.З. Кіктенко, О.М. Любарська, та ін.]; за ред. О.М. Пєхоти. – К.: Вид-во А.С.К., 2003. – 255 с.

Педагогічні технології у неперервній професійній освіті:[монографія / С.О. Сисоєва, А.М. Алексюк, П.М. Воловик, О.І. Кульчицька, Л.Є Сігаєва, Я.В. Цехмістер та ін.]; за заг. ред. С.О. Сисоєвої. – К.: Віпол, 2001. – 510 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Царенко, О., & Колтко, Ю. (2019). ТЕХНОЛОГІЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ВИКЛАДАННЯ АВТОСПРАВИ В СЕРЕДНІЙШКОЛІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 191–198. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2009.188545

Номер

Розділ

Статті