ІМІДЖ-СТУДІЯ ЯК ЕФЕКТИВНА ФОРМА ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ

Автор(и)

  • Наталія Чипиленко Кіровоградський кібернетико-технічний коледж І–ІІ рівня акредитації, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2009.188546

Ключові слова:

Імідж, професійний імідж, структура іміджу, іміджелогія, студія, image, professional image, image structure, image studying, studio, имидж, профессиональный имидж, структура имиджа, имиджелогия, студия.

Анотація

В статті висвітлюється проблема створення професійного іміджу майбутніх фахівців засобами інтерактивного навчання, пропонується оригінальна форма роботи із студентами в цьому напрямку.

В статье освящается проблема создания профессионального имиджа будущих профессионалов способами интерактивного обучения, предлагается оригинальная форма работы со студентами в этом направлении.

The problem of creating of the professional image of future specialists through interactive studying is considered in the article under study. The original form of work with students is suggested.

Біографія автора

Наталія Чипиленко, Кіровоградський кібернетико-технічний коледж І–ІІ рівня акредитації

Викладач економічного відділення

Посилання

Пометун О., Пироженко Л. Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід: Методичний посібник / О. Пометун, Л. Пироженко. – К.: АПН, 2002. – 136 с.

Чумиков А.Н., Бочаров М.П. Связи с общественностью: теория и практика / Чумиков А.Н., Бочаров М.П. – М.: Дело, 2003.

Шепель В.М. Имиджелогия: Секреты личного обаяния / Шепель В.М. – М.: Культура и спорт: ЮНИТИ, 1997.

Котлер Ф. Маркетинг / Котлер Ф. – М.: Просвещение, 1990.

http://s-journal.cdu.edu.ua/base/2008/v3/v3pp68-69.pdf

Деркач А.А., Щербак С.Ф. Педагогическая эвристика / Деркач А.А., Щербак С.Ф. – М.: Педагогика, 1991. – 224 с.

Бабанский Ю.К. Оптимизация учебно-воспитательного процесса: Методологические основы / Бабанский Ю.К. – М.: Просвещение, 1982. – 192 с.

http://ostriv.in.ua/index.php?option=com_content&task=view&id=2858&Itemid=-5

Болсун С.А. Навчально-методичний посібник: Азбука для вчителя / Болсун С.А. – Кіровоград, 2007. – 104 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Чипиленко, Н. (2019). ІМІДЖ-СТУДІЯ ЯК ЕФЕКТИВНА ФОРМА ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 200–206. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2009.188546

Номер

Розділ

Статті