ІНТЕРАКЦІЯ «ВИКЛАДАЧ – ТВОРЧИЙ УЧЕНЬ» У СВІТЛІ СУЧАСНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕНДЕНЦІЙ

Автор(и)

  • Роксоляна Швай Національний університет «Львівська політехніка», Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2009.188552

Ключові слова:

Викладач, учень, творчість, преподаватель, ученик, творчество, teacher, pupil, creation.

Анотація

Творча молодь завдає клопоти викладачам оригінальними питаннями, несподіваними відповідями, припущеннями, оригінальним гумором та схильністю до жартів. Творчість потрібно оцінювати, застосовуючи критерій оригінальності, корисності щодо кожної молодої людини індивідуально.

Творческая молодежь создает хлопоты преподавателям оригинальными вопросами, неожиданными ответами, предположениями, оригинальным юмором и склонностью к шуткам. Творчество нужно оценивать, используя критерий оригинальности, ценности относительно каждой молодой особы индивидуально.

The creative youth makes some trouble for the teacher with original questions, unexpected answers, suppositions, creative humor and jokes. The criteria of importance and originality must be taken into account by evaluation every young person.

Біографія автора

Роксоляна Швай, Національний університет «Львівська політехніка»

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри психології, педагогіки і права

Посилання

Crohley A.J. Creativity in Education and Learning. A Guide for Teachers and Educators. – London: Kogan Page, 2001. – 195 s.

Crohley A.J. Nauczyciel wobec twórczego dziecka /M. Malicka // Twórczość czyly droga w nieznane.Warszawa, 1989. – S. 25–39.

Dobrołowich W. Psychodydaktyka kreatywności. – Warszawa: WSPS, 1995. – 195 s.

Feldman D.Y. Nature’s gambit Childs prodigies and the development of human potential. – New York: Basic Books, 1986. – 264 s.

Gloton R., Clero C. Twórcza aktywność dziecka. – Warshawa: WSiP, 1998. – 272 s.

Landau E. Twoje dziecko jest zdolne. Wychowanie przykladem. – Warszawa: PAX 2003. – 210 s.

Nęcka E. Psychologia twórczości. –Gdańsk: GWP, 2003. – 256 s.

Runco M.A., Charles R.E. Development Trends in Creative Potential and Creativity Performance // The Creativity Research Handbook. – 1997. – T 1. – S. 35–47.

Szmidt R. Pedagogika twórczości. – Gdańśk: GWP, 2007. – 424 s.

Torrance E.P. Guiding Creative Talent. – Englewood Cliffs: Prentice Hall, 1962. – 235 s.

Torrance E.P. Why Fly? A Philosophy of Creativity. – Norwood: Ablex, 1995. – 278 s.

##submission.downloads##

Як цитувати

Швай, Р. (2019). ІНТЕРАКЦІЯ «ВИКЛАДАЧ – ТВОРЧИЙ УЧЕНЬ» У СВІТЛІ СУЧАСНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕНДЕНЦІЙ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 214–221. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2009.188552

Номер

Розділ

Статті