ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ У ПРОЦЕСІ ГРОМАДЯНСЬКОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ СТАРШОКЛАСНИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2009.188554Ключові слова:
Інтерактивні методи, позакласна діяльність, соціалізація, старшокласник, interactive methods, extracurricular activity, socialization, senior pupil, интерактивные методы, внеклассная деятельность, социализация, старшеклассники.Анотація
У статті висвітлюється необхідність використання інтерактивних методів у позакласній діяльності з метою вдосконалення ефективності процесу громадянської соціалізації старшокласників.
В статье освещается необходимость использования интерактивных методов во внеклассной деятельности с целью усовершенствования эффективности процесса гражданской социализации старшеклассников.
The article covers the necessity of interactive methods use for extracurricular activity with the purpose of improvement of process efficiency of senior pupils civil socialization.
Посилання
Концепція громадянського виховання особистості в умовах розвитку української державності // Шлях освіти. – 2000. – № 3. – С. 7–13.
Життєві кризи особистості: методичний посібник / Ред. рада В.М. Доній (голова), Г.М. Несен (заст. голови), Л.В. Сохань, І.Г. Єрмаков (керівники авторського колективу) та ін. – К.: ІЗМН, 1998. – Т. 1. – 392 с.
Навчання через дебати: різноманіття поглядів / Альфред Шнайдер, Максвелл Шнурер; за заг. ред. О.І. Пометун; адаптований переклад з англ. Г. Гупан, Т. Клекота. – К., БФ «Вчителі за демократію та партнерство». – Київ, 2009. – 320 с.
Пометун О.І. Енциклопедія інтерактивного навчання. – К., 2007. – 144 с.
Сухомлинська О.В. Громадянське виховання: спадщина і сучасність/ О.В. Сухомлинська // Доба. – 2005. – №2 – С. 4–13.