МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИКИ У 5–6 КЛАСАХ

Автор(и)

  • Анастасія Іщенко Південноукраїнський національний педагогічного університет імені К. Д. Ушинського, Україна
  • Наталя Волкова Південноукраїнський національний педагогічного університет імені К. Д. Ушинського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2011.188923

Ключові слова:

Інформаційні технології, педагогічні програмні засоби, информационные технологии, педагогические программные средства, іnformation technology, pedagogic tools.

Анотація

У статті розглядаються можливості використання у ході вивчення шкільного курсу математики сучасних інформаційних технологій з метою інтенсифікації навчання та розвитку учнів, визначаються напрями застосування нових інформаційних технологій у навчанні, визначаються методичні особливості застосування сучасних технологій у процуесі вивчення математики.

В статье рассматриваются возможности использования в ходе изучения школьного курса математики современных информационных технологий с целью интенсификации обучения и развития учащихся, определяются направления применения новых информационных технологий в процессе обучения, определяются методические особенности применения современных технологий при изучении математики.

In the article possibilities of the use during the study of school course of mathematics of modern information technologies are examined with the purpose of intensification of teaching and development student, directions of application of new information technologies are determined in the process of teaching, the methodical features of application are determined modern technology at the study of mathematics.

Біографії авторів

Анастасія Іщенко, Південноукраїнський національний педагогічного університет імені К. Д. Ушинського

Старший викладач

Наталя Волкова, Південноукраїнський національний педагогічного університет імені К. Д. Ушинського

Студент

Посилання

Олійник Т. Інформаційні ресурси для інноваційної діяльності педагога / Т. Олійник // Інформатика (Шкільний світ). – 2006. – № 8. – С. 21–23.

Якушина Е. Образовательные Интернет-ресурсы в учебном процессе / Е. Якушина // Народное образование. – 2005. – № 7. – С. 133–139.

Селевко Г. К. Энциклопедия образовательных технологий : учебно-методическое пособие : в 2 т. / Г. К. Селевко. – М. : НИИ школьных технологий. – (Энциклопедия образовательных технологий). Т. 2. – 2006. – 815 с.

Пєхота О. Підготовка майбутнього вчителя до впровадження сучасних педагогічних технологій / О. Пєхота // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. – 2002. – № 2. – С. 97–106.

Эглит В. Интернет-технологии глазами рядового учителя / В. Эглит // Педагогическая техника. – 2006. – № 3. – С. 93–96.

Юрьева Т. С. Применение образовательных электронных изданий в процессе обучения / Т. С. Юрьева // Школьные технологии. – 2006. – № 3. – С. 179–182.

##submission.downloads##

Як цитувати

Іщенко, А., & Волкова, Н. (2019). МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИКИ У 5–6 КЛАСАХ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2011.188923

Номер

Розділ

Статті