НАВЧАННЯ УМІНЬ СТАВИТИ ЗАПИТАННЯ – ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК УСПІШНОЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Автор(и)

  • Катерина Лазарєва Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2011.188947

Ключові слова:

Уміння ставити запитання, діалогічна взаємодія, евристичне навчання, запитальна діяльність, ability to put questions, dialogic cooperation, heuristic teaching, inquiring activity.

Анотація

Бажання й уміння ставити власні пізнавальні запитання розглядається автором як ключовий показник продуктивної діалогічної взаємодії, що у свою чергу відноситься до основоположних компонентів сучасного евристичного навчання. Використання його технологій сприяє успішному формуванню у школярів уже в початковій школі умінь активної запитальної діяльності.

Желание и умение ставить собственные познавательные вопросы рассматривается автором как ключевой показатель продуктивного диалогического взаимодействия, которое в свою очередь относится к основополагающим компонентам современного эвристического обучения. Использование его технологий способствует успешному формированию у школьников уже в начальной школе умений активной вопросительной деятельности.

A desire and ability to put own cognitive questions is examined by an author as a key index of productive dialogic cooperation which in same queue behaves to the fundamental components of the modern heuristic teaching. The use of his technologies is instrumental in the successful forming for pupils already at initialschool of abilities of active inquiring activity.

Біографія автора

Катерина Лазарєва, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди

Аспірант

Посилання

Андреев В. И. Диалектика воспитания и самовоспитания творческой личности / В. Андреев. – Казань : Изд-во Казанского ун-та, 1988. – 238 с.

Король А. Д. Диалог в образовании: эвристический аспект. Научное издание / А. Д. Король. – М. : ЦДО «Эйдос», Иваново : Издательский центр «Юнона», 2009. – 260 с.

Меньшикова Е. А. Детские вопросы как проявление познавательной самостоятельности / Е. А. Меньшикова // Мир науки, культуры, образования. – 2007. – С. 103–104.

Соколов В. Н. Методологические и теоретические основы педагогической эвристики : автореф. дис. на соискание нач. степени доктора пед. наук / В. Н. Соколов. – Оренбург, 1999. – 46 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Лазарєва, К. (2019). НАВЧАННЯ УМІНЬ СТАВИТИ ЗАПИТАННЯ – ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК УСПІШНОЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2011.188947

Номер

Розділ

Статті