ЄВРОПЕЙСЬКІ КОНЦЕПЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ

Автор(и)

  • Олена Локшина Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2011.188949

Ключові слова:

Концепція, професійна підготовка, підготовка вчителя, концепция, профессиональная подготовка, подготовка учителя, European conceptions, professional training, teachers training.

Анотація

У статті представлено огляд ключових положень концепцій професійної підготовки вчителів, розроблених європейськими вченими. Автор привертає увагу до різних європейських концепцій для вирішення педагогічних проблем професійної підготовки вчителів, трансформації старого змісту на новий з чітким передбаченням результатів навчання.

В статье раскрыто ключевые основы концепций профессиональной подготовки учителей, разработанных европейскими учеными. Автор привлекает внимание к разным европейским концепциям для решения педагогических проблем профессиональной подготовки учителей, трансформации старого содержания на новый с четким предвидением результатов обучения.

This paper explores the key positions of the conceptions of professional training of teachers written by European scientists. It points to the different European conceptions to decide educational problems of professional training of teachers and transformation from old to new content with clear prediction of the educational results.

Біографія автора

Олена Локшина, Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України

Доктор педагогічних наук, завідувач лабораторії порівняльної педагогіки

Посилання

Banach Cz. Koncepcje i idee edukacji nauczycieli / Cz. Banach // Edukacja. – 1997. – № 1. – S. 111.

Пуховська Л. П. Професійна підготовка вчителів у Західній Європі : спільність і розбіжності : монографія. – К. : Вища школа, 1997. – 179 с.

Пуховська Л. П. Сучасні дослідження в галузі педагогічної освіти у країнах західної Європи / Неперервна професійна освіта: проблеми, пошуки, перспективи : монографія / Л. П. Пуховська ; за ред. І. А. Зязюна. – Київ : Видавництво «Віпол», 2000. – С. 565–589.

Пассов Е. И. Мастерство и личность учителя: на примере преподавания иностранного языка / Е. И. Пассов [и др.]. – 2-е изд., испр. и доп. – М. : Флинта: Наука, 2001. – 240 с.

Kwiatkowska H. Edukacja nauczycieli. Konteksty – Kategorie – Praktyki / Н. Kwiatkowska. – Warszawa : IBE, 1997. – S. 236.

Fish D. Odmienne podejście do kształcenia nauczycieli / D. Fish, H. Brockman // Forum Oświatowe. – № 7. – 1988. – S. 27–35.

Pearson А. T. Nauczyciel. Teoria i praktyka w kształceniu nauczycieli / А. T. Pearson. – Warszawa : Szkolne i Pedagogiczne, 1994. – S. 181.

##submission.downloads##

Як цитувати

Локшина, О. (2019). ЄВРОПЕЙСЬКІ КОНЦЕПЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2011.188949

Номер

Розділ

Статті