ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ ЗА КОРДОНОМ

Автор(и)

  • Борис Ляшенко Житомирський державний університет імені Івана Франка, Україна
  • Тетяна Вакалюк Житомирський державний університет імені Івана Франка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2011.188952

Ключові слова:

Професійна підготовка, учитель інформатики, зарубіжний досвід, professional preparation, teacher of informatics, foreign experience, профессиональная подготовка, учитель информатики, зарубежный опыт.

Анотація

У статті висвітлюються проблеми професійної підготовки вчителів інформатики та шляхи вдосконалення навчального процесу у провідних країнах світу. Вивчається та узагальнюється педагогічний та організаційний досвід професійної підготовки учителів інформатики.

В статье освещаются проблемы профессиональной подготовки учителей информатики и пути усовершенствования учебного процесса в ведущих странах мира. Изучается и обобщается педагогический и организационный опыт профессиональной подготовки учителей информатики.

In the article the problems of professional preparation of teachers of informatics and ways of improvement of educational process lighted up in the leading countries of the world. Pedagogical and organizational experience of professional preparation of teachers of informatics is studied and summarized.

Біографії авторів

Борис Ляшенко, Житомирський державний університет імені Івана Франка

Доктор фізико-математичних наук, професор, завідувач кафедри прикладної математики та інформатики

Тетяна Вакалюк, Житомирський державний університет імені Івана Франка

Аспірант кафедри прикладної математики та інформатики

Посилання

Каракозов С. Д. Развитие предметной подготовки учителей информатики в контексте информатизации образования : дис. … доктора пед. наук : 13.00.02 / Каракозов С. Д. – Барнаул, 2005. – 427 с.

Standardy przygotowania nauczycieli w zakresie technologii informacyjnej i informatyki [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://homepage.mac.com/zbl/teksty/TANDARDY_PRZYGOTOWANIA.html.

Mączyńska Elżbieta. Doskonalenie wiedzy przedmiotowej nauczycieli informatyki – wyzwaniem społeczeństwa informacyjnego [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.ap.krakow.pl/ptn/ref2005/maczynsk.pdf.

Кєдрович Гжегож. Теорія та практика застосування комп’ютерних технологій у загальноосвітніх і професійних навчальних закладах Польщі : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Гжегож Кєдрович. – Київ, 2001. – 48 с.

Thompson Alfred. Teaching the Computer Science Teacher : [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://blogs.msdn.com/ alfredth/archive/2008/08/12/teaching-the-computer-science-teacher.aspx.

Phinisee T. and Dominguez C. Schools face shortage of computer science teachers : [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://milwaukee.bizjournals.com/milwaukee/othercities/sanantonio/stories/2008/07/07/story10.html?b=1215403200%5E1664645 .

Association for Computing Machinery. Computing in K-12 STEM Education. Critical for 21st Century Skills : [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.acm.org/public-policy/ACM_CS_ED_ Transition_Final.pdf

Степанов В. А. Становление и развитие системы высшего образования в Великобритании : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук. – Минск, 1999. – 17 с.

Алферов Ю. С. Система педагогического образования в Англии. : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук. – М., 1965. – 21 с.

Андреева Г. А. Модернизация системы высшего педагогического образования в Англии (70–90 гг. ХХ века). – М. : ИТОП РАО, 2002. – 227 с.

Arsac Jacques. La didactique de l’informatique: un problème ouvert? : [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://edutice.archivesouvertes.fr/docs/00/35/90/90/PDF/d07p009.pdf

##submission.downloads##

Як цитувати

Ляшенко, Б., & Вакалюк, Т. (2019). ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ ЗА КОРДОНОМ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2011.188952

Номер

Розділ

Статті