ХАРАКТЕРИСТИКА СУЧАСНИХ ПІДХОДІВ У ВИХОВАННІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ

Автор(и)

  • Людмила Москальова Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Б. Хмельницького, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2011.188956

Ключові слова:

Виховання, етика, мораль, культура, майбутні учителі, воспитание, этика, будущие учителя, breeding, ethic, moral, culture, future teachers.

Анотація

У статті розкрито індивідуальний, інтегративний, компетентнісний, комплексний, культурологічний, особистісний, парадігмальний, професіографічний, процесуальний підходи до виховання майбутніх учителів. Автор аналізує переваги та недоліки існуючих підходів до виховання майбутніх учителів у роботі вищої школи.

В статье раскрываются индивидуальный, интегративный, компетентностный, комплексный, культурологический, личностный, парадигмальный, професиографичный, процесуальный подходы к воспитанию будущих учителей. Автор анализирует достоинства и недостатки в существующих подходах к воспитанию будущих учителей в работе высшей школы.

The article describes an individual, integrative, competence, complex, cultural, personal, paradigmatic, profesiografic, processual approaches to educating future teachers. The author analyzes the strengths and weaknesses in existing approaches to the education of future teachers in high school.

Біографія автора

Людмила Москальова, Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Б. Хмельницького

Доктор педагогічних наук, доцент кафедра соціальної педагогіки та дошкільної освіти

Посилання

Гребенюк О. С. О концепции педагогики индивидуальности / О. С. Гребенюк, Т. Б. Гребенюк // Реализация концепции индивидуальности в высшей и средней школе : сб. науч.статей. / науч. ред. О. С. Гребенюк ; Калинингр. ун-т. – Калининград, 2000. – С. 5–11.

Леванова Е. А. Ведущие тенденции профессионально-педагогической подготовки будущих учителей / Е. А. Леванова, А. Б. Романчук // Актуальные проблемы общего и профессионально-педагогического образования : Межвуз. сб. науч. тр. / отв. ред. С. И. Брызгалова ; Калинингр. ун-т. – Калининград, 1999. – Вып. 1. – С. 3–6.

Мацумото Д. Психология и культура (современные исследования) / Дэвид Мацумото; [пер. с англ.]. – 3-е Междунар. изд. – СПб : Изд-во «Прайм-ЕВРОЗНАК», 2002. – 426 с.

Чернуха Н. М. Інтеграція виховних впливів у сучасному освітньому середовищі : [монографія] / Н. М. Чернуха. – Луганськ : Вид-во «Альма-матер», 2006. – 304 с.

Brody C. M. Ethical and social issues in professional education / Celeste M. Brody, James Wallace, editors. – New York : SUNY Press, 1994. – 285 p.

Normative Ethics and Objective Reason. – Vol. I of: Ethics at the crossroads / edited by George F. McLean. – Washington : The Council for Research in Values and Philosophy, 1996. – 372 p. – (Cultural heritage and contemporary change, George F. McLean, Gen. ed.; Series I, Culture and Values; Vol. 11).

##submission.downloads##

Як цитувати

Москальова, Л. (2019). ХАРАКТЕРИСТИКА СУЧАСНИХ ПІДХОДІВ У ВИХОВАННІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2011.188956

Номер

Розділ

Статті