ПРОБЛЕМА СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ В КОНТЕКСТІ ІСТОРИЧНИХ ЗМІН В КРАЇНАХ ЄВРОПИ (ПОЛЬЩА)

Автор(и)

  • Майя Перфільєва Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2011.188961

Ключові слова:

Соціаіизація, діти з обмеженими можливостями, социализация, дети с ограниченными возможностями, socialisation, children with limited possibilities.

Анотація

У данній статті висвітлено проведений аналіз історичного досвіду щодо відношення соціума до явища інвалідності та розвиток наук, що посприяли сучасній соціалізації дітей з обмеженими можливостями в контексті історичної періодизації на території Польщі та інших європейських країн.

В данной статье освещен проведенный анализ исторического опыта по отношению социума к такому явлению, как инвалидность и развитие наук, что поспособствовали современной социализации детей с ограниченными возможностями в контексте исторической периодизации на территории Польши и других европейских стран.

The analysis of historical experience in relation to attitude of society toward disability and development of sciences which assisted to modern socialization of children with limited possibilities in the context of historical division into periods on territory of Poland and other European countriesis conducted in the article.

Біографія автора

Майя Перфільєва, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Аспірант

Посилання

Курбатова И. Н. Роль христианской благотворительности и мелосердия в социальной реабилитации аномальных детей / И. Н. Курбатова. – Южно-Сахалинск : Изд-во РИО ЮСГПИ, 1996. – 231 с.

Феоктистова В. А. Очерки истории зарубежной тифлопедагогики и практики обучения слепых и слабовидящих детей / В. А. Феоктистова. – Л., 1973. – 119 с.

Balcerek M. Szkolnictwo specjalne i pedagogika specjalna w pierwszej połowie XX wieku: Dzieje szkolnictwa i pedagogiki specjalnej Mauersberg S. (red.) / M. Balcerek. – PWN Warszawa, 1990. – 198. – 61 с.

.Corajewska D. Fakty i mity o osobach z niepełnosprawnością / D. Corajewska. – APS, Warszawa, 2006. – 126 с.

Gasik W. Rozwój praktyki i teorii pedagogiki specjalnej w XIX iw początkach XX wieku: Dzieje szkolnictwa i pedagogiki specjalnej ; Mauersberg S. (red.). / W. Gasik. – PWN Warszawa, 1990. – 144 с.

Grochowski L. Początki nauczania dzieci upośledzonych i zorganizowanej opieki nad moralnie zaniedbanymi: Dzieje szkolnictwa i pedagogiki specjalnej. Mauersberg S. (red.) / L. Grochowski. – PWN Warszawa, 1990. – 185 с.

Pedagogika specjalna. Podrenznik akademicki. T. 1. ; pod redakcją A. Firkoska-Mankiewicz. – APS, Warszawa, 2009. – 388 с.

Sękowska Z. Pedagogika specjalna / Z. Sękowska. – PWN Warszawa, 1985. – 265 с.

Законы 12 таблиц [Електронний ресурс] // Хрестоматия по истории древнего Рима. – 1962 ; под ред. проф. С. Л. Утченко. – Режим доступу : http://ancientrome.ru/gosudar/12.html.

История сурдопедагогики [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://i-folders.ru/surd/2.html.

История сурдопедагогики [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://i-folders.ru/surd/3.html.

##submission.downloads##

Як цитувати

Перфільєва, М. (2019). ПРОБЛЕМА СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ В КОНТЕКСТІ ІСТОРИЧНИХ ЗМІН В КРАЇНАХ ЄВРОПИ (ПОЛЬЩА). Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2011.188961

Номер

Розділ

Статті