ЕСТЕТИЧНЕ СВІТОСПРИЙМАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

Автор(и)

  • Ольга Толстих Херсонський державний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2011.189006

Ключові слова:

естетичне світосприймання, молодші школярі, історичний аспект, aesthetic outlook, younger students, the historical aspect, эстетическое мировосприятие, младшие школьники, исторический аспект.

Анотація

Автор статті обґрунтовує особливості естетичного світосприймання молодших школярів на основі аналізу досліджень вітчизняної та зарубіжної педагогіки. Розкриває історичний аспект питання естетичного виховання учнів засобами мистецтва; з’ясовує роль естетичного компоненту в освітньому процесі; характеризує мистецтво як чинник естетичного виховання.

Автор статьи обосновывает особенности эстетического мировосприятия младших школьников на основе анализа исследований отечественной и зарубежной педагогики. Раскрывает исторический аспект вопроса эстетического воспитания учащихся средствами искусства; выясняет роль эстетического компонента в образовательном процессе; характеризует искусство как фактор эстетического воспитания.

The article substantiates the peculiarities of aesthetic outlook of younger pupils on the basis of studies of domestic and foreign pedagogy. The author reveals the historical aspect of the question of aesthetic education of students by means of art; clarifies the role of the aesthetic component of the educational process, describes art as a factor in aesthetic education.

Біографія автора

Ольга Толстих, Херсонський державний університет

Аспірант кафедри педагогіки та психології

Посилання

Коновець С. В. Підготовка вчителя образотворчого мистецтва : метод. посіб. [для студ. пед. навч. закл.] / Світлана Коновець. – Рівне : Агенція МІСО, 2002. – 76 с.

Рудницька О. П. Педагогіка: загальна і мистецька : [навч. посіб.] / О. П. Рудницька. – Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, 2005. – 360 с.

Сисоєва О. В. Естетичне ставлення дітей до творів живопису / О. В. Сисоєва. – К. : Радянська школа, 1968. – 112 с.

Сковорода Г. Розмова п’яти подорожніх про істинне щастя в житті (товариська розмова про душевний мир) / Григорій Сковорода : твори: у двох т. – К. : Обереги, 1994. – Т. 1: поезії, байки, трактати, діалоги. – С. 325–358.

Сухомлинський В. А. Избранные произведения в 5 т. / под ред. А. Г. Дзеверина. – К. : Рад. школа, 1979. – Т. 2. – 718 с.

Ушинський К. Д. Вибрані педагогічні твори : у 2 т. / К. Д. Ушинський ; ред. О. І. Піскунова. – К. : Рад. школа, 1983. – 418 с.

Хомич Л. О. Професійно-педагогічна підготовка вчителя початкових класів: історико-теоретичний аспект / Л. О. Хомич // Шляхи вдосконалення навчально-виховного процесу в початкових класів та дошкільних закладах : зб. ст. за матеріалами міжвуз. наук.-практ. конф. (квітень 1996 р., Полтава) : [2-х ч.]. – Полтава, 1996. – Ч. І. – С. 98–101.

Шацкая В. Н. Эстетическое воспитание детей в семье: стенограмма публичной лекции / В. Н. Шацкая. – М. : Знание, 1954. – 24 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Толстих, О. (2019). ЕСТЕТИЧНЕ СВІТОСПРИЙМАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2011.189006

Номер

Розділ

Статті