ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ СПЕЦІАЛІСТІВ ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ

Автор(и)

  • Ольга Шаповал Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2011.189015

Ключові слова:

Технології інтерактивного навчання, дидактичні умови застосування інтерактивних методів, оптимальні ситуаційні рішення, професійна підготовка майбутніх спеціалістів пожежної безпеки, technologies of the interactive educating, didactic terms of interactive methods application.

Анотація

У статті на основі емпіричного та аналізу наукових джерел розкрито сутність інтерактивних технологій навчання, визначено специфіку застосування інтерактивних технологій на заняттях із майбутніми фахівцями пожежної безпеки у відповідних профільних ВНЗ України щодо підготовки до виконання професійних обов’язків. Запропоновані технології інтерактивного навчання, такі як: «основна думка», «фокус уваги», «синтез-інфо», «моє судження», «театр», «проблемне питання».

В статье на основании эмпирического и анализа научных источников раскрыта суть интерактивных методов обучения, определена специфика применения интерактивных методов обучения на занятиях с будущими специалистами пожарной безопасности в соответственных профильных ВУЗах Украины относительно подготовки к выполнению профессиональных обязанностей. Предложенные технологии интерактивного обучения, такие как: «основная мысль», «фокус внимания», «синтез-инфо», «мое суждение», «театр», «проблемный вопрос».

In the article on the basis of analysis of scientific sources essence of interactive methods of educating is exposed, the specific of application of interactive methods of educating is certain on reading with the future specialists of fire safety in conformable profile Institutions of higher learning of Ukraine in relation to preparation of professional duties implementation. Offered technologies of the interactive educating, such as: «key point», «focus of attention», « synthesis- info», «my judgement», «theatre», «problem question».

Біографія автора

Ольга Шаповал, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Здобувач

Посилання

Навчання в дії: Як організувати підготовку вчителів до застосування інтерактивних технологій навчання : метод. посіб. / А. Панченко, О. Пометун, Т. Ремех. – К. : А.П.Н., 2003. – 72 с.

Національна доктрина розвитку освіти від 17 квітня 2002 року за № 347/2002.

Пометун ОІ.. Енциклопедія інтерактивного навчання. – К. : СПД Кулінічев Б.М., 2007. – 144 с.

Пометун О. І. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання : наук.- метод. посіб. / О. І. Пометун, Л. В. Пироженко ; за ред. О. І. Пометун. – К. : Вид-во А.С.К., 2004. – 192 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Шаповал, О. (2019). ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ СПЕЦІАЛІСТІВ ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2011.189015

Номер

Розділ

Статті