СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2011.189025Ключові слова:
Освітні тенденції, іноземна мова, студент, вища школа, образовательные тенденции, иностранный язык, высшая школа, educational tendencies, languages, student, high school.Анотація
Стаття присвячена визначенню сучасних тенденцій навчання іноземної мови у вищій школі. Серед них визначено: особистісну орієнтацію; міжкультурне спілкування; освітня автономія; мультилінгвізм; інтеграція; рівневість; технізація. Сучані тенденції навчання допоможуть ефективно організувати процес вивчення іноземної мови у вищій школі.
Статья посвящена определению современных тенденций обучения иностранного языка в высшей школе. Среди них выделяем: личностное ориентирование; межкультурная коммуникация; мультилингвизм; интеграция; уровневость; технизация. Современные тенденции обучения иностранного языка помогут эффективно организовать процесс обучения английскому языку в высшей школе.
This article defines the modern tendencies in the process of foreign language learning in high school. They are: personal-oriented model of teaching, intercultural communication, multilinguism, integration, levels system, technical support, etc. All modern tendencies help us to make more effective the process of foreign language learning in high school.
Посилання
Програма з англійської мови для професійного спілкування / Г. С. Бакаєва, О. А. Борисенко, І. І. Зуєнок та ін. – К. : Ленвіт, 2005. – 119 с.
Гальскова Н. Д. Языковой портфель как инструмент оценки и самооценки учащихся в области изучения иностранных языков / Н. Д. Гальскова // Иностранные языки в школе. – 2000. – № 5. – С. 6–11.
Гринюк Г. А. З досвіду білінгвального навчання іноземних мов у країнах Європи / Г. А. Гринюк, Н. А. Середа, Є. С. Спіцин // Іноземні мови в навчальних закладах. – 1998. – № 1. – С. 66–70.
Европейский языковой портфель: Предложения по разработке / I. Christ, F. Debyther, A. Dobson & oth. ; под. ред. В. В. Сафоновой ; пер. с англ. – М., 1998. – 155 с.
Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / наук. ред. укр. вид. С. Ю. Ніколаєва. – К. : Ленвіт, 2003. – 273 с.
Зимняя И. А. Педагогическая психология / И. А. Зимняя. – М. : Логос, 2001. – 384 с.
Коряковцева Н. Ф. Современная методика организации самостоятельной роботы изучающих иностранный язык : пособие для учителей / Н. Ф. Коряковцева. – М. : АРКТИ, 2002. – 176 с.
Рабинович Ф. М. Самостоятельная робота учащихся / Ф. М. Рабинович // Иностранные языки в школе. – 1988. – № 4. – С. 31–37.
Шумарова Н. П. Мовна компетенція особистості: соціолінгвістичнй аспект : автореф. дис. на здобуття наукового ступеня доктора. філол. наук : спец. 10.02.02.; 10.02.01 / Н. П. Шумарова. – Київ, 1994. – 48 с.
Autonomy & Independence in Language Learning / Ed. Phil Beuson & Peter Voller. – Longman. Lond & N.G., 1997. – 270 p.
Boud D. Moving Towards Autonomy. Developing Student Autonomy in Learning, 2nd edn. London : Kogan Page, 1988. – P. 17–39.