ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ В ПРОЦЕСІ ЇХ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ЗАНЯТТЯХ З ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ

Автор(и)

  • Злата Бондаренко Вінницький національний технічний університет, Україна
  • Світлана Кирилащук Вінницький національний технічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2011.189032

Ключові слова:

Професійні компетентності, проектна діяльність, вища математика, professional competence, project activity, higher mathematics, професональные компетентности, проэктная деятельность, висшая математика.

Анотація

У статті пропонується змістове та організаційне наповнення системи формування компетентностей студентів технічних університетів за рахунок реалізації проектної технології навчання на прикладі чисельних методів розв’язування диференціальних рівнянь із застосуванням систем комп’ютерної математики.

В статье предлагается содержательное и организационное наполнение системы формирования компетентностей студентов технических университетов за счет реализации проектной технологии обучения на примере численных методов решения дифференциальных уравнений с применением систем компьютерной математики.

In the article the rich in content and organizational filling of the system of competence forming of students of technical universities is offered due to realization of project technology of teaching on the example of numeral methods of decision of differential equalizations with the use of the systems of computer mathematics.

Біографії авторів

Злата Бондаренко, Вінницький національний технічний університет

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри вищої математики

Світлана Кирилащук, Вінницький національний технічний університет

Кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри вищої математики

Посилання

Бондаренко .З В. Методика навчання інформаційних технологій розв’язування диференціальних рівнянь у технічних університетах : автореф. дис. на здобуття наукового ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.02 «Теорія та методика навчання (інформатика)» / З. В. Бондаренко. – Київ, 2010. – 20 с.

Власенко К. В. Про необхідність формування професійної спрямованості студентів інженерно-педагогічної академії в процесі вивчення вищої математики / К. В. Власенко // Міжнародна науково-практична конференція : «Математична освіта в Україні: минуле, сьогодення, майбутнє» / Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова. – К., 2007. – С. 123.

Кирилащук С. А. Педагогічні умови формування інженерного мислення студентів технічних університетів у процесі навчання вищої математики : автореф. дис. на здоб. наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професыйної освіти» / С. А. Кирилащук. – Вінниця, 2010. – 20 с.

Клочко В. І. Нові інформаційні технології навчання математики в технічній вищій школі : дис. … доктора пед. наук : спец. 13.00.02 / Віталій Іванович Клочко. – Вінниця, 1998. – 396 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Бондаренко, З., & Кирилащук, С. (2019). ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ В ПРОЦЕСІ ЇХ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ЗАНЯТТЯХ З ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2011.189032

Номер

Розділ

Статті