ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИВЧЕННІ ХІМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН

Автор(и)

  • Вікторія Валюк Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2011.189033

Ключові слова:

Інформаційні технології навчання хімії, комп’ютерні моделі хімічних процесів, комп’ютерні хімічні тренажери, навчально-методичний комплекс, information technologies of teaching chemistry, computer models of chemical process, computer chemical trainers, teaching and methodical complex.

Анотація

У статті розглядаються переваги використання інформаційних технологій навчання у вищій школі. Виділено основні напрями застосування комп’ютера при вивченні дисциплін хімічного циклу. Визначено умови ефективності запровадження інформаційних технологій У навчальний процес. Розроблено схему використання комп’ютерних технологій під час вивчення хімічних дисциплін. Виділено основні форми самостійної роботи студентів із використанням мультимедійних технологій. Дано характеристику і класифікацію навчально-методичних матеріалів з якими працює студент.

В статье рассматриваются преимущества использования информационных технологий обучения в высшей школе. Выделены основные направления применения компьютера при изучении дисциплин химического цикла. Определены условия эффективности внедрения информационных технологий в учебный процесс. Разработана схема использования компьютерных технологий при изучении химических дисциплин. Выделены основные формы самостоятельной работы студентов с использованием мультимедийных технологий. Дана характеристика и классификация учебно-методических материалов с которыми работает студент.

Advantages of using information technologies of teaching at higher school are investigated in the article. Main directions of using computer at studying course of chemistry cycle are highlighted. Conditions of efficacy of information technologies introduction to educational process are determined. The scheme of computer technologies using studying chemistry course is made. Main forms of students’ individual work by using multimedia technologies are highlighted. This characteristic and classification of teaching and methodical materials with which students is working is given.

Біографія автора

Вікторія Валюк, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Кандидат хімічних наук, доцент кафедри хімії та екології

Посилання

Довгопола О. В. Підготовка майбутнього вчителя до впровадження комп’ютерних технологій / О. В. Довгопола // Освіта Донбасу. – 2006. – № 3. – С. 116–117.

Тасенко О. В. Використання комп’ютерів у викладанні хімії та біології / О. В. Тасенко // Комп’ютер у школі та сім’ї. – 2007. – № 1. – С. 16–18.

Пустовіт С. П. Деякі проблеми впровадження комп’ютерних технологій у навчальний процес / С. П. Пустовіт // Біологія та хімія в школі. – 2002. – № 3. – С. 11–12.

Затворний О. А. Використання комп’ютерних моделей на уроках хімії / О. А. Затворний, І. В. Затворна // Біологія та хімія в школі. – 2004. – № 4. – С. 33–37.

Добротин Д. Ю. Интернет в обучении химии / Д. Ю. Добротин, А. А. Журин // Химия в школе. – 2001. – № 7. – С. 52–55.

Манойлова С. П. Використання комп’ютера на уроках хімії / С. П. Манойлова // Біологія та хімія в школі. – 2001. – № 5. – С. 22–25.

Титаренко Н. В. Використання комп’ютерних навчальних програм з хімії / Н. В. Титаренко // Біологія та хімія в школі. – 2004. – № 1. – С. 9–12.

##submission.downloads##

Як цитувати

Валюк, В. (2019). ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИВЧЕННІ ХІМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2011.189033

Номер

Розділ

Статті