МІСЦЕ КРЕСЛЕННЯ В СИСТЕМІ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Андрій Гедзик Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2011.189040

Ключові слова:

Графічна підготовка, підготовка фахівців, оптимізація процесу графічної підготовки, шкільний курс креслення, просторове мислення, graphic preparation, preparation of specialists, optimization of graphic preparation process, school course of draft, spatial thought.

Анотація

У статті представлено аналіз підходів до вивчення креслення у професійній підготовці майбутніх фахівців на різних етапах розвитку суспільства та можливі шляхи оптимізації системи графічної підготовки відповідно до вимог сучасного виробництва.

В статье представлен анализ подходов к изучению черчения в профессиональной подготовке будущих специалистов на разных этапах развития общества и возможные пути оптимизации системы графической подготовки в соответствии с требованиями современного производства.

In the article the analysis of approaches is presented to tеaching draft in professional preparation of future specialists on the different stages of development of society and ways of optimizations of the system of graphic preparation are possible in accordance with the requirements of modern production.

Біографія автора

Андрій Гедзик, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри техніко-технологічних дисциплін, охорони праці та безпеки життєдіяльності

Посилання

Леонтьев А. Н. Деятельность. Сознание. Личность / А. Н. Леонтьев. – М. : Политиздат, 1975. – 304 с.

Ломов Б. Ф. Формирование графических знаний и навыков у учащихся / Б. Ф. Ломов. – М. : Политиздат,1959. – 267 с.

Тхоржевський Д. О. Методика трудового і професійного навчання та викладання загальнотехнічних дисциплын / Д. О. Тхоржевський. – К. : Вища шк., 1992. – 334 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Гедзик, А. (2019). МІСЦЕ КРЕСЛЕННЯ В СИСТЕМІ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2011.189040

Номер

Розділ

Статті