ЕФЕКТИВНЕ ПРОФЕСІЙНЕ СТВЕРДЖЕННЯ СТУДЕНТІВ ФІЛОЛОГІЧНОГО НАПРЯМКУ ЯК РЕЗУЛЬТАТ ВИХОВАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ САМОРЕГУЛЯЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2011.189041Ключові слова:
Професійна саморегуляція, професійне самовизначення особистості, локус контролю, professional self-regulation, professional self-identity, locus of control, профессиональная саморегуляция, профессиональное самоопределение личности, локус контроля.Анотація
Автор надає важливості питанню формування педагогічних умов, сприятливих для виховання та використання саморегуляції професійної діяльності у студентів філологічного напряму. Використовує методику визначення рівня локуса контролю, та порівнює отримані результати з принципами процесу саморегуляції діяльності. Отримані результати сприятимуть самостановленню особистості, відповідальності за свої дії та результат, соціально-професійній зрілості кожного студента.
Автор указывает на важность вопроса о формировании педагогических условий, способствующих воспитанию и использованию саморегуляции профессиональной деятельности у студентов филологического направления. Использует методику определения уровня локуса контроля, и сравнивает полученные результаты с принципами процесса саморегуляции деятельности. Полученные результаты будут способствовать самостановлению личности, ответственности за свои действия и результат, социально-профессиональной зрелости каждого студента.
The author points out the importance of forming the pedagogical terms, that will help in training and further usage of professional self-regulation among students of philological direction. The author uses a methodology for determining the level of locus of control, and compares the results with the principles of selfregulation activities. The received results will further the self-growth of a person, responsibility for own actions and the results, social and professional maturity of each student.
Посилання
Маркова А. К. Психология труда учителя / А. К. Маркова. – М. : Просвещение, 1993. – 80 с.
Зимняя И. А. Психология обучения неродному языку / И. А. Зимняя. – М. : Русс. яз., 1989. – 219 с.
Моросанова В. И. Диагностика индивидуально-стилевых особенностей саморегуляции в учебной деятельности студентов / В. И. Моросанова, Р. Р. Сагиев // Вопросы психологии. – 1994. – № 5. – С. 134–140.