ЕФЕКТИВНЕ ПРОФЕСІЙНЕ СТВЕРДЖЕННЯ СТУДЕНТІВ ФІЛОЛОГІЧНОГО НАПРЯМКУ ЯК РЕЗУЛЬТАТ ВИХОВАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ САМОРЕГУЛЯЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Тамара Герантія Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2011.189041

Ключові слова:

Професійна саморегуляція, професійне самовизначення особистості, локус контролю, professional self-regulation, professional self-identity, locus of control, профессиональная саморегуляция, профессиональное самоопределение личности, локус контроля.

Анотація

Автор надає важливості питанню формування педагогічних умов, сприятливих для виховання та використання саморегуляції професійної діяльності у студентів філологічного напряму. Використовує методику визначення рівня локуса контролю, та порівнює отримані результати з принципами процесу саморегуляції діяльності. Отримані результати сприятимуть самостановленню особистості, відповідальності за свої дії та результат, соціально-професійній зрілості кожного студента.

Автор указывает на важность вопроса о формировании педагогических условий, способствующих воспитанию и использованию саморегуляции профессиональной деятельности у студентов филологического направления. Использует методику определения уровня локуса контроля, и сравнивает полученные результаты с принципами процесса саморегуляции деятельности. Полученные результаты будут способствовать самостановлению личности, ответственности за свои действия и результат, социально-профессиональной зрелости каждого студента.

The author points out the importance of forming the pedagogical terms, that will help in training and further usage of professional self-regulation among students of philological direction. The author uses a methodology for determining the level of locus of control, and compares the results with the principles of selfregulation activities. The received results will further the self-growth of a person, responsibility for own actions and the results, social and professional maturity of each student.

Біографія автора

Тамара Герантія, Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка

Аспірант

Посилання

Маркова А. К. Психология труда учителя / А. К. Маркова. – М. : Просвещение, 1993. – 80 с.

Зимняя И. А. Психология обучения неродному языку / И. А. Зимняя. – М. : Русс. яз., 1989. – 219 с.

Моросанова В. И. Диагностика индивидуально-стилевых особенностей саморегуляции в учебной деятельности студентов / В. И. Моросанова, Р. Р. Сагиев // Вопросы психологии. – 1994. – № 5. – С. 134–140.

##submission.downloads##

Як цитувати

Герантія, Т. (2019). ЕФЕКТИВНЕ ПРОФЕСІЙНЕ СТВЕРДЖЕННЯ СТУДЕНТІВ ФІЛОЛОГІЧНОГО НАПРЯМКУ ЯК РЕЗУЛЬТАТ ВИХОВАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ САМОРЕГУЛЯЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2011.189041

Номер

Розділ

Статті