СПІВВІДНОШЕННЯ ЗМІСТУ ПОНЯТЬ «МОНІТОРИНГ» І «ДІАГНОСТИКА» НАВЧАННЯ ТА ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ

Автор(и)

  • Нелля Дегтярьова Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2011.189049

Ключові слова:

Педагогічний моніторинг, діагностика освітньої діяльності учня, контроль знань, вмінь та навичок, Pedagogical monitoring, diagnosis of the educational activities of students, knowledge control.

Анотація

У статті зроблено спробу проаналізувати та уточнити поняття моніторингу та діагностики освітньої діяльності учня. Розглядається співвідношення вказаних понять та поняття контролю знань, вмінь та навичок.

В статье сделана попытка проанализировать и уточнить понятия мониторинга и диагностики образовательной деятельности ученика. Рассматривается соотношение указанных понятий и понятия контроля знаний, умений и навыков.

An attempt to analyze and refine the concept of monitoring and diagnosis of student educational activities is given in this work. The ratio of these concepts and notions of knowledge control is considered.

Біографія автора

Нелля Дегтярьова, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

Аспірант

Посилання

Бикова В. Г. Аналіз роботи школи / В. Г. Бикова // Завуч. – 2002 – № 11. – C. 11.

Болгаров М. Готовність учителя до здійснення моніторингу / М. Болгаров // Завуч. – 2006. – № 8. – С. 2–6.

Бондар В. І. Дидактика / В. І. Бондар. – К. : Либідь, 2005. – 264 с.

Енциклопедія освіти // Акад. пед. наук України ; гол. ред. В. Г. Кремень. – К. : Грінком Інтер, 2008. – 1040 с.

Кожаспирова Г. М. Словарь по педагогике / Г. М. Кожаспирова, А. Ю. Кожаспиров. – Ростов н/Д. : Издательский центр МарТ, 2005. – 448 с.

Краснобокий Ю. М. Словник-довідник термінів з інноваційних технологій навчання / Ю. М. Краснобокий, В. Ф. Мішкурова, М. І. Пащенко. – К. : Науковий світ, 2003. – 75 с.

Маркова А. К. Формирование мотивации учения: книга для учителя / А. К. Маркова, Т. А. Матис, А. Б. Орлов. – М : Просвещение, 1990. – 192 с.

Морзе Н. В. Методика навчання інформатики : Ч. 1. Загальна методика навчання інформатики / Н. В. Морзе. – Київ : Навчальна книга, 2003. – 256 с.

Новий тлумачний словник української мови : у 3 т. Т. 1. – К. : Аконіт, 2006. – 926 с.

Полонский В. М. Словарь по образованию и педагогике / В. М. Полонский. – М. : Высшая школа, 2004. – 512 с.

Педагогический энциклопедический словарь / гол. ред. Б. М. Бим-Бад, – М. : Большая Российская Энциклопедия, 2002. – 528 с.

Педагогика : учебное пособие для студ. пед. вузов и пед колледжей / П. И. Пидкасистый. – М. : Педагогическое об-во России, 1998. – 640 с.

Сучасна українська енциклопедія : Т. 9. – Х. : Клуб сімейного досугу. – 170 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Дегтярьова, Н. (2019). СПІВВІДНОШЕННЯ ЗМІСТУ ПОНЯТЬ «МОНІТОРИНГ» І «ДІАГНОСТИКА» НАВЧАННЯ ТА ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2011.189049

Номер

Розділ

Статті