КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ПРИ КОНТРОЛІ ЗНАНЬ З МЕТОДИКИ ІНФОРМАТИКИ

Автор(и)

  • Оксана Жмуд Національний педагогічний унівеситет імені М. П. Драгоманова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2011.189052

Ключові слова:

Компетентнісний підхід, професійна компетентність вчителя інформатики, методика навчання інформатики, competence approach, professional competence of a teacher of informatics, methodology of teaching informatics.

Анотація

У статті аналізується проблема компетентнісного підходу при створенні системи контролю знань з методики навчання інформатики. Автор аналізує роботи науковців щодо оцінки професійних компетентностей фахівців, розкриває сутність поняття «професійна компетентність вчителя інформатики».

В статье анализируется проблема компетентносного подхода к созданию системы контроля знаний по методике информатики. Автор анализирует работы ученых в оценке профессиональных компетенций специалистов, раскрывает сущность понятия «профессиональная компетентность учителя информатики».

The issue of competence-based approach in creation of a system of control of knowledge by the method informatics of science is examined in the article. The author analyses the works of scientists to evaluation of professional competence of specialists, reveals the essence of the concept of «professional competence of teachers of informatics».

Біографія автора

Оксана Жмуд, Національний педагогічний унівеситет імені М. П. Драгоманова

Аспірант

Посилання

Болотов В. А. Компетентностная модель: от идеи к образовательной программе : [хрестоматия] : в 2 ч. Ч. 1 / В. А. Болотов, В. В. Сериков [авторы-сост. : А. Н. Сендер, С. Н. Северин]. – Брест : БрГУ, 2010. – 166 с.

Євтух Е. В. Інноваційні методи оцінювання навчальних досягнень : монографія / Е. В. Євтух, Е. В. Лузік, Л. М. Дибкова. – К. : КНЕУ, 2010. – 248 с.

Отрошко Т. В. Система оцінювання знань технічної компетентності майбутніх учителів інформатики в процесі навчання комп’ютерним дисциплінам / Т. В. Отрошко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія № 13. Проблеми трудової та професійної підготовки. – 2009. – Вип. 4. – С. 105–111.

Хуторской А. Ключевые компетенции как компонент личностно-ориентированной парадигмы образования / А. Хуторской // Народное образование. – 2003. – № 2. – С. 59–68.

Демченко С. О. Розвиток професійно-педагогічної компетентності викладачів спеціальних дисциплін вищих технічних закладів освіти : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти» / С. О. Демченко. – Кіровоград, 2005. – 20 с.

Сікора Я. Б. Критерії та рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики / Я. Б. Сікора // Вісник Житомирського державного університету. Випуск 42. Педагогічні науки. – С. 154–159.

Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи : бібліотека з освітньої політики / під. заг. ред. О. В. Овчарук. – К. : К.І.С., 2004. – 112 с.

Жалдак М. І. Модель системи соціально-професійних компетентностей вчителя інформатики / М. І. Жалдак, Ю. С. Рамський, М. В. Рафальська // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія № 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. праць. – К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009. – № 7(14). – С. 3–10.

##submission.downloads##

Як цитувати

Жмуд, О. (2019). КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ПРИ КОНТРОЛІ ЗНАНЬ З МЕТОДИКИ ІНФОРМАТИКИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2011.189052

Номер

Розділ

Статті