ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИВЧЕННІ ДИСКРЕТНОЇ МАТЕМАТИКИ

Автор(и)

  • Марія Медведєва Європейський університет Уманської філії, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2011.189100

Ключові слова:

Особистісно орієнтоване навчання, теоретична інформатика, дискретна математика, граф, personal oriented teaching, theoretical informatics, discrete mathematics, graph, личностно ориентированное обучение, теоретическая информатика, дискретная математика, граф.

Анотація

У статті розглядаються особливості реалізації особистісно орієнтованого навчання з використанням інформаційних технологій при вивченні дискретної математики студентами вищих навчальних закладів. Розкрито методичні умови використання нових форм організації навчально-виховного процесу, розроблено методичні рекомендації з впровадження їх у практику ВНЗ.

В статье рассматриваются особенности реализации личностно ориентированного обучения с использованием информационных технологий при изучении дискретной математики студентами высших учебных заведений. Раскрыто методические условия использования новых форм организации учебно-воспитательного процесса, разработаны методические рекомендации по внедрению их в практику высшего учебного заведения.

The article deals with peculiarities of realization of the personal oriented teaching using the informational technologies in studying the discrete mathematics by students of higher educational establishments. The methodological conditions of using new forms of organization teaching and educational process have been uncovered, the methodological recommendations with implementation them into practice of higher educational establishment have been developed.

Біографія автора

Марія Медведєва, Європейський університет Уманської філії

Старший викладач

Посилання

Гончарук П. А. Психологія навчання / П. А. Гончарук. – К. : Вища школа, 1985. – 144 с.

Жалдак М. І. Комп’ютер на уроках математики : посіб. для вчителів / М. І. Жалдак – К. : Техніка, 1997. – 303 с.

Иванов Б. Н. Дискретная математика: алгоритмы и программы / Б. Н. Иванов. – М. : Лаборатория Базовых Знаний, 2002. – 288 с.

Машбиц Е. И. Психолого-педагогические проблемы компьютеризации обучения / Е. И. Машбиц. – М. : Педагогика, 1988. – 192 с.

Модернізація вищої освіти України і Болонський процес : матеріали до першої лекції / уклад. М. Ф. Степко, Я. Я. Болюбаш, К. М. Левківський, Ю. В. Сухарніков / відп. ред. М. Ф. Степко. – К. : Изд, 2004. – 24 с.

Робота з мультимедійною дошкою / упоряд. В. Лапінський. – К. : Шк. світ, 2008. – 111 с.

Триус Ю. В. Комп’ютерно-орієнтовані методичні системи навчання математики : монографія / Ю. В. Триус. – Черкаси : Брама-Україна, 2005. – 400 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Медведєва, М. (2019). ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИВЧЕННІ ДИСКРЕТНОЇ МАТЕМАТИКИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2011.189100

Номер

Розділ

Статті