РЕТРОСПЕКТИВНО-ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ РОЗВИТКУ ЗМІСТУ І ЦІЛЕЙ НАВЧАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ СТУДЕНТІВ ВНЗ І-ІІ РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ

Автор(и)

  • Тетяна Мозолюк Кам’янець-Подільський індустріальний коледж, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2011.189110

Ключові слова:

ІТ-фахівець, коледж, інформаційні технології, інформаційний простір, професійна діяльність, IT-specialist, college, information technologies, informative space, professional activity.

Анотація

У статті проводиться ретроспективно-порівняльний аналіз розвитку змісту і цілей навчання інформаційних технологій студентів вищих навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації, досліджується проблема професійної підготовки молодших спеціалістів.

В статье проводится ретроспективно-сравнительный анализ развития содержания и целей обучения информационных технологий студентов высших учебных заведений І–ІІ уровней аккредитации, исследуется проблема профессиональной подготовки младших специалистов.

Retrospectively comparative analysis of development maintenance and aims of learning information technologies of students of higher educational establishments of I–II levels of accreditation is conducted in the article, the problem of professional preparation of junior specialists is probed.

Біографія автора

Тетяна Мозолюк, Кам’янець-Подільський індустріальний коледж

Викладач математики та інформатики

Посилання

Артеменко І. Е. Умови впровадження інформаційних технологій у процес психолого-педагогічної підготовки майбутніх податкових інспекторів / І. Е. Артеменко // Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. праць / Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Благодійний фонд імені Антона Макаренка. – Київ : Видавництво П/П «ЕКМО», 2006. – Випуск 3. – С. 394.

Беркита К. Ф. Організація професійного навчання бакалаврів у фінансово-економічних коледжах : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 / К. Ф. Беркита. – К., 1999. – 19 с.

Головченко Г. О. Організаційно-педагогічні умови професійної підготовки майбутніх бакалаврів з інформаційної діяльності у коледжах : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 / Г. О. Головченко. – К., 2005. – 24 с.

Житник Н. В. Організаційно-педагогічні умови підготовки бакалаврів економіки у коледжі ІІ рівня акредитації : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 / Н. В. Житник. – Кривий Ріг, 2002. – 23 с.

Красікова Т. І. Організація навчального процесу у коледжі економічного профілю : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 / Т. І. Красікова. – Х., 2002. – 22 с.

Левочко М. Т. Професійна підготовка молодших спеціалістів з бухгалтерського обліку у вищих навчальних закладах І–ІІ рівнів акредитації : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 / М. Т. Левочко. – К., 2003. – 20 с.

Педагогічний словник / за ред. дійсного члена АПН України Ярмаченка М. Д. – К. : Педагогічна думка, 2001. – 514 с.

Собко .Р М. Дидактичні особливості інтегративного навчання комп'ютерних технологій у професійній підготовці електриків : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 / Р. М. Собко. – К., 2002. – 20 с.

Цюприк А. Я. Організація самостійної роботи студентів технічного коледжу у процесі навчання суспільних дисциплін : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 / А. Я. Цюприк. – К., 2005.

##submission.downloads##

Як цитувати

Мозолюк, Т. (2019). РЕТРОСПЕКТИВНО-ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ РОЗВИТКУ ЗМІСТУ І ЦІЛЕЙ НАВЧАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ СТУДЕНТІВ ВНЗ І-ІІ РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2011.189110

Номер

Розділ

Статті