НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ НАМІРІВ СТАРШОКЛАСНИКІВ ДО ПРОФЕСІЙ СФЕРИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Олег Морін Інститут проблем виховання НАПН України, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2011.189113

Ключові слова:

Професійні наміри старшокласників, сучасні інформаційно-комунікаційні технології, педагогічні умови, professional intentions of the senior pupils, modern information and communication technologies, pedagogical conditions.

Анотація

У статі уточнено зміст поняття «професійний намір», визначено його структуру, критерії, показники та рівні сформованості, визначені педагогічні умови формування професійних намірів старшокласників до професій сфери інформаційно-комунікаційних технологій.

В статье уточнено содержание понятия «профессиональное намерение», определено его структуру, критерии, показатели и урони сформированности, определены педагогические условия формирования профессиональных намерений старшеклассников к профессии сферы информационно-коммуникационных технологий.

The content of concept «professional intention» is specified in the article, its structure, criteria, indeces and levels of forming is determined, pedagogical conditions of forming senior pupils’ professional intentions to professtions in the sphere of information and communication technologies.

Біографія автора

Олег Морін, Інститут проблем виховання НАПН України

Кандидат педагогічних наук, завідувач лабораторії трудового виховання та профорієнтації

Посилання

Бех І. Д. Виховання особистості: Сходження до духовності / І. Д. Бех. – К. : Либідь, 2006. – 272 с.

Буянова Т. А. Формирование профессиональных намерений школьников с учётом конкретного экономического района: пособие для учитилей / Т. А. Буянова. – М. : НИИшкол, 1982. – 83 с.

Гороль П. К. Формирование профессиональных намерений учащихся в процессе внеклассной и внешкольной работы по технике : дис. ... канд. пед. наук / П. К. Гороль. – К., 1982. – 164 с.

Захаров Н. Н. Профессиональная ориентация школьников / Н. Н. Захаров, В. Д. Симоненко. – М. : Просвещение, 1989. – 192 с.

Канторович Н. Я. Опыт исследования профессиональных намерений учащихся восьмилетней школы и реального выбора ими профессии на материале школ г. Новокузнецка Кемеровской области : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук / Н. Я. Канторович. – М., 1965. – 35 с.

Мельник О. В. Підготовка старшокласників до самостійного вибору майбутньої професії в процесі профільного трудового навчання : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. В. Мельник. – К., 2003. – 220 с

Остапенко Н. Ф. Формирование профессиональных намерений подростков в условиях сельской школы : дис. ... канд. пед. наук / Н. Ф. Остапенко. – К., 1981. – 153 с.

Шавир П. А. Психология профессионального самоопределения в ранней юности / П. А. Шавир. – М. : Педагогика, 1981. – 96 с.

Шапар В. Психологічний тлумачний словник / В. Шапар. – X. : Прапор, 2004. – 640 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Морін, О. (2019). НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ НАМІРІВ СТАРШОКЛАСНИКІВ ДО ПРОФЕСІЙ СФЕРИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2011.189113

Номер

Розділ

Статті