ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Ганна Строганова Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2011.189128

Ключові слова:

Інформаційні технології, підготовка майбутніх вчителів української мови, інформатизація освіти, information technologies, preparation of future teachers of Ukrainian, informatization of education.

Анотація

Стаття присвячена проблемі впровадження інформаційних технологій у навчальну діяльність. На основі аналізу потенціалу і специфічних можливостей інформаційних технологій обґрунтовано доцільність їх використання у процесі особистісного та професійного становлення майбутніх учителів української мови, визначені педагогічні умови формування конкурентоспроможного фахівця в системі інформатизації освіти.

Статья посвящена проблеме внедрения информационных технологий в образовательную деятельность. На основе анализа потенциала и специфических возможностей информационных технологий обосновано целесообразность их использования в процессе личностного и профессионального становления будущих учителей украинского языка, определены педагогические условия формирования конкурентоспособного специалиста в системе информатизации образования.

The article is devoted the problem of introduction of information technologies in educational activity. On the basis of analysis of potential and specific possibilities of information technologies expedience of their use is grounded in the process of the personality and professional becoming of future teachers of Ukrainian, the pedagogical terms of forming of competitive specialist are certain in the system of informatization of education.

Біографія автора

Ганна Строганова, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

Старший викладач, кандидат педагогічних наук

Посилання

Беспалько В. П. Образование и обучение с участием компьютеров – педагогика третьего тысячелетия / В. П. Беспалько. – М. : Изд-во Московского психолого-социального института, 2002. – 352 с.

Биков В. Ю. Класифікація засобів навчання / В. Ю. Биков, Ю. О. Жук // Інформаційні технології і засоби навчання : зб. наук. праць / за ред. В. Ю. Бикова, Ю. О. Жука / Інститут засобів навчання АПН України. – К. : Атіка, 2005. – С. 39–60.

Биков В. Ю. Сучасні завдання інформатизації освіти [Електронний ресурс] / В. Ю. Биков // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2010. – № 1 (15). – Режим доступу : http://www.ime.edu-ua.net/em.html.

Концепція національної програми інформатизації // Голос України. – 1998. – 7 квіт. – С. 10.

Лагутенко О. Б. Сучасні впровадження програмно-методичного забезпечення у навчальний процес та управління вищім навчальним закладом освіти / О. Б. Лагутенко, С. М. Яшанов // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць ; за ред. П. В. Дмитренка, В. Д. Сиротюка. – К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2008. – Вип. 11. – С. 48–53.

Персональний менеджмент : учебн. пос. / С. Д. Резник и др. – 2-е изд., перераб. и доп. – М. : ИНФРА-М, 2006. – 622 с.

Роберт И. В. Современные информационные технологии в образовании: дидактические проблемы, перспективы использования / И. В. Роберт. – М. : Школа-Пресс, 1994. – 205 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Строганова, Г. (2019). ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2011.189128

Номер

Розділ

Статті