ОРГАНІЗАЦІЯ КОНТРОЛЮ ЗАСВОЄННЯ НАВИЧОК РОБОТИ З ОСВІТНІМИ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСАМИ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Олександра Шиман Бердянський державний педагогічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2011.189146

Ключові слова:

Засвоєння теоретичних положень, організація тематичного пошуку, робота з гіпертекстовими документами і гіперзв’язками, завантаження інформації в різних форматах.

Анотація

У статті охарактеризована методика навчання студентів спеціальності «Початкова освіта» роботи з освітніми Інтернет-ресурсами та пропонована організація контролю сформованості знань, вмінь та навичок, направлених на використання представлених там наукових та методичних розробок в їх навчальній і майбутній професійній діяльності.

В статье охарактеризована методика обучения студентов специальности «Начальное обучение» работе с образовательными Интернет-ресурсами и предложена организация контроля сформированности знаний, умений и навыков, направленных на использование представленных там научных и методических разработок в их учебной и будущей профессиональной деятельности.

The article described methods of teaching students majoring in «elementary education» work with educational online resources and proposed organization of control of the knowledge, skills and abilities formation to use presented research there and methodical works in their academic and future careers.

Біографія автора

Олександра Шиман, Бердянський державний педагогічний університет

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри початкової освіти

Посилання

Морзе Н. В. Основи методичної підготовки вчителя інформатики : монографія / Н. В. Морзе. – К. : Курс, 2003. – 372 с.

Шиман О. І. Практичний курс з використання сучасних інформаційних технологій : навчальний посібник для студентів гуманітарних спеціальностей педагогічних ВНЗ / О. І. Шиман – Бердянськ : БДПУ, 2008. – 157 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Шиман, О. (2019). ОРГАНІЗАЦІЯ КОНТРОЛЮ ЗАСВОЄННЯ НАВИЧОК РОБОТИ З ОСВІТНІМИ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСАМИ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2011.189146

Номер

Розділ

Статті