ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ У СТУДЕНТІВ МОТИВАЦІЇ ДО НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Людмила Акульшина

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2015.196225

Ключові слова:

Міжособистісна взаємодія, суб’єкт-суб’єктні відносини, особистісно-орієнтоване навчання, interpersonal interaction, subject – subject relations, personal – oriented education.

Анотація

У статті представлені результати експериментального дослідження особливостей взаємодії у системі «студент-викладач», розглядаються актуальні мотивації навчальної діяльності студентів на основі принципів суб’єкт-суб’єктної парадигми, досліджуються фактори впливу позитивного психологічного клімату на ефективність організації навчально-виховного процесу, аналізуються передумови зростання пізнавального інтересу студентів, розвитку їх творчих здібностей, педагогічного співробітництва, становлення особистості.

В статье представлены результаты экспериментального исследования взаимодействия в системе «студент-преподаватель», рассматриваются актуальные проблемы учебной дисциплины студентов на основе принципов «субъект-субъектной» парадигмы, исследуются факторы влияния позитивного психологического климата на эффективность организации учебно-воспитательного процесса, анализируются факторы повышения познавательного интереса студентов, развитие их творческих способностей педагогического сотрудничества, становление личности.

The article presents the results of experimental research of interaction peculiarities in the «student- lecturer» system. Actual motivations of student learning activity based on the principles of subject – subject paradigm have been studied; factors of positive psychological climate influence on the effectiveness of educational process have been investigated; the preconditions of students’ cognitive interest increasing and the development of their creative capacity and pedagogical cooperation as well as their personality formation have been analyzed.

Посилання

Апраксина О. Методика музыкального воспитания в школе / О. Апраксина. – М. : Просвещение, 1983. – 235 с.

Бойчева М. М. Подготовка будущих учителей музыки / М. М. Бойчева. – К., 1994. – 240 с.

Огороднов Д. Воспитание студентов педагогических колледжей / Д. Огороднов. – К. : «Музична Україна», 1987. – 125 с.

Савчин М. В. Педагогічна психологія : навч.посібник / М. В. Савчин. – К. : Академвидав, 2007. – 424 с.

Скрипченко О. В. Вікова та педагогічна психологія : навч.посіб. – 2-ге вид / О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук [та ін.] – К. : Каравела, 2009. – 400 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Акульшина, Л. (2020). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ У СТУДЕНТІВ МОТИВАЦІЇ ДО НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2015.196225

Номер

Розділ

Статті