ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У НЕМОВНИХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • Ілона Бойчевська

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2015.196230

Ключові слова:

Вивчення іноземної мови, професійно-орієнтований підхід, професійно-орієнтоване спілкування, немовний ВНЗ, комунікативна компетенція.

Анотація

У статті йдеться про деякі особливості вивчення іноземної мови в українських немовних вищих навчальних закладах. Наголошено, що основною метою вивчення іноземної мови у немовних ВНЗ є формування комунікативної та мовної компетенції. Зазначено, що особливу увагу при вивченні іноземної мови у немовному ВНЗ варто приділяти застосуванню професійно-орієнтованого підходу та навчанні професійно-орієнтованому спілкуванню у різних ситуаціях. Охарактеризовані чинники, які ускладнюють вивчення іноземної мови у немовному ВНЗ.

В статье речь идет о некоторых особенностях изучения иностранного языка в украинских неязыковых высших учебных заведениях. Делается акцент на том, что главной целью изучения иностранного языка является формирование коммуникативной и языковой компетенции. Отмечено, что особенное внимание при изучении иностранного языка в неязыковом ВУЗе следует уделять применению профессионально-ориентированного подхода и обучению профессионально-ориентированному общению в разных ситуациях. Дана характеристика факторов, которые усложняют изучение иностранного языка в неязыковом ВУЗе.

The article deals with some peculiarities of foreign language study at Ukrainian extralinguistic higher educational establishments. It has been emphasized that the development of the communicative and language competence are the main aims of foreign language study. It has been determined, that the main attention during the foreign language study should be paid to the appliance of profession-oriented approach and profession-oriented communication in different situations.The main factors, which make foreign language study more complicated at extralinguistic higher educational establishments have been described.

Посилання

Кирикилиця В. В. Особливості використання словників студентами немовних спеціальностей у процесі навчання іноземних мов [Електронний ресурс] / В. В. Кирикилиця. – Режим доступу: http://intkonf.org/kirikilitsya-vv-osoblivosti-vikoristannya-slovnikivstudentami-nemovnih-spetsialnostey-u-protsesi-navchannya-inozemnihmov/– Заголовок з титул. екрану.

Мурадова Н. Т. Обучение профессионально-ориентированному общению на иностранном языке студентов неязыковых вузов [Електронний ресурс] / Н. Т. Мурадова, С. А. Эрданова // Молодой ученый. – 2013. – №11. – С. 822–824. – Режим доступу: http://www.moluch.ru/archive/58/8073/ – Заголовок з титул. екрану.

Покушалова Л. В. Обучение профессионально-ориентированному языку в техническом вузе [Електронний ресурс] / Л. В. Покушалова, Л. Т. Серебрякова // Молодой ученый. – 2012. – № 5. – С. 305–307. – Режим доступу: http://www.moluch.ru/archive/40/4759/ – Заголовок з титул. екрану.

##submission.downloads##

Як цитувати

Бойчевська, І. (2020). ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У НЕМОВНИХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2015.196230

Номер

Розділ

Статті