ІНТЕРАКТИВНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ СТУДЕНТІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Автор(и)

  • Раїса Куліш

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2015.196280

Ключові слова:

Інтерактивні методи, педагогічна практика, етапи практики, якості вчителя, науково-дослідна робота, interactive methods, teaching practice, the stages of practice, as a teacher, research work.

Анотація

У статті розкриваються умови підвищення рівня педагогічної практики студентів вищих навчальних закладів за рахунок використання інтерактивних методів удосконалення планування педпрактики, підбору базових шкіл і вчителів відповідної кваліфікації, залучення студентів-практикантів до виконання завдань з науково-дослідної роботи.

В статье раскрываются условия повышения уровня педагогической практики студентов высших учебных заведений за счет использования интерактивных методов совершенствования планирования педпрактики, подбора базовых школ и учителей соответствующей квалификации, привлечение студентов-практикантов к выполнению задач по научно-исследовательской работе.

In this article the conditions improving teacher practices of university students through the use of interactive methods for improving planning pedagogical practice, selection of basic schools and teachers suitably qualified involvement of practice to perform tasks of scientific research.

Посилання

Бєлєнька Г. В. Інтерактивні прийоми викладання навчальної дисципліни у вищій школі / Г. В. Бєлєнька. – К., 2001. – 118 с.

Кулиш Р. В. Пути повышения эффективности педагогической практики студентов пединститутов в общеобразовательной школе / Р. В. Кулиш. – Автореф. дис. канд. пед. наук. – К., 1978.

Матвієнко О. В. Організація педагогічної практики з виховної роботи у початковій школі / О. В. Матвієнко. – К. : Стилос, 2003. – 124 с.

Решетникова П. Е. Организация педагогической практики в начальных классах / П. Е. Решетникова. – М. : Владос, 2002. – 320 с.

Пальцева О. Обучение педагогов с помощью интерактивных методов / О. Пальцева // Дошкольное воспитание. – 2003. – № 3. – С. 15–19.

Коджаспирова Г. М. Педагогическая практика в начальной школе / Под ред. Г. М. Коджаспировой. – М. : Академия. – 2000. – 272 с.

Пометун О. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання : наук.-метод. посіб. / О. Пометун, Л. Пироженко. – К. : Видавництво А.С.К., 2004 – 192 с.

Про організацію управління виховним процесом у вищих закладах освіти (Методичні рекомендації). – Інформаційний збірник Міністерства освіти України. – 1999. – № 3–4.

Закон України «Про вищу школу» від 01.07.2014. – № 1556 – VII.

Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 р. / Указ президента України № 344/2013 від 20 червня 2013 р.

##submission.downloads##

Як цитувати

Куліш, Р. (2020). ІНТЕРАКТИВНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ СТУДЕНТІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2015.196280

Номер

Розділ

Статті