СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ- ПЕДАГОГІВ ДО ПРОЕКТУВАННЯ ОДЯГУ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Марія Скварок

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2015.196623

Ключові слова:

Інформаційні технології, інженер-педагог, педагогічна модель, професійна підготовка, informative technologies, engineer-teacher, pedagogical model, professional training.

Анотація

У статті описано та схарактеризовано структурно-функціональну модель професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів швейного профілю до проектування одягу засобами інформаційних технологій, практична реалізація якої забезпечила підвищення готовності студентів до виконання професійних функцій в умовах інформатизації процесу навчання в професійно-технічних навчальних закладах.

В статье описано и охарактеризовано структурно-функціональную ую модель профессиональной подготовки будущих инженеров-педагогов швейного профиля к проектированию одежды средствами информационных технологий, практическая реализация которой обеспечила повышение готовности студентов к выполнению профессиональных функций в условиях информатизации процесса обучения в профессионально-технических учебных заведениях.

The pedagogical model of professional training of future engineerteachers of sewing profile to clothes modeling with the help of informative technologies is analyzed in the article. The practical realization of the given model increased students’ readiness to implementation of professional functions in conditions of informative teaching process in vocational educational establishment.

Посилання

Жалдак М. І. Гуманітарний потенціал інформатизації освіти / М. І. Жалдак // Рідна школа, 1992. – № 7–8. – С. 61–64.

Згуровський М. З. Шляхами педагогіки комп’ютерних технологій: перший досвід технічного університету / М. З. Згуровський, С. І. Сидоренко, Г. Д. Холмська. – К. : Наукова думка, 2003. – 172 с.

Коваленко О. Е. Про реалізацію концепції розвитку інженерно-педагогічної освіти в Україні [Електронний ресурс] / О. Е. Коваленко, В. І. Лобунець, М. І. Лазарєв, А. П. Тарасюк. – Електрон. текст. дані. – Режим доступу: library.uipa.kharkov.ua/library/Left_menu/.../18.../Коваленко.doc. – Заголовок з екрану. – Мова укр.

Машбиц Е. И. Диалог в обучающей системе / Е. И. Машбиц, В. В. Андриевская, Е. Ю. Комиссарова. – К. : Выща школа, 1989. – 184 с.

Ничкало Н. Г. Трансформація професійно-технічної освіти України: монографія / Н. Г. Ничкало. – К. : Пед. думка, 2008. – 200 с.

Щербак О. І. Професійно-педагогічна освіта: теорія і практика: монографія / О. І. Щербак ; за ред. Н. Г. Ничкало. – К. : Науковий світ, 2010. – 279 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Скварок, М. (2020). СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ- ПЕДАГОГІВ ДО ПРОЕКТУВАННЯ ОДЯГУ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2015.196623

Номер

Розділ

Статті